اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به طور همزمان با سراسر

انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در یزد آغاز شد

کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز انتخابات شوراهای هیئت‌های مذهبی، همزمان با سراسر کشور در استان یزد خبر داد.

انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در یزد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام حسین زارع ارنانی، پیش از ظهر امروز در این انتخابات اظهار داشت: این انتخابات به منظور واگذاری امور هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی به خود هیئت‌ها و ساماندهی آنها برگزار می‌شود.

وی افزود: از زمان اعلام فراخوان برگزاری این انتخابات، 118 نفر برای شرکت در انتخابات اعضای شورای هیئت های مذهبی استان یزد انتخاب شدند.

زارع ارنانی بیان کرد: از میان ثبت‌نام کنندگان، 109 نفر مرد و بقیه زن هستند ضمن اینکه یک نفر از این افراد در شهرستان یزد از شرکت در انتخابات انصراف داده است.

کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: در مجموع 67 نفر عضو اصلی و 23 نفر عضو علی‌البدل در پایان این انتخابات، برای شوراهای هیئت‌های مذهبی استان یزد انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: این انتخابات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و یک شورا در کل کشور، سیاستگذاری هیئت‌های مذهبی را تعیین می‌کنند.

زارع ارنانی، شرکت اعضای هیئت‌های مذهبی در این انتخابات را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: این انتخابات در 10 شهرستان استان یزد در حال برگزاری است و در همه شهرستان‌ها انتخابات در ادارات کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2464/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول