اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت

همکاری موسسه عترت معصومین اصفهان با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

موسسه عترت معصومین اصفهان با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تفاهم‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.

همکاری موسسه عترت معصومین اصفهان با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه سه‌شنبه مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل موسسه عترت معصومین اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از خدمات کمیته امداد استان، اظهار کرد: این نهاد حمایتی در راستای خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند در این راه خدمات متنوعی ارائه می‌کند.

عبدالمجید فرهادی با بیان این‌که کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد آماده هرگونه همکاری با موسسات خیریه در تمامی زمینه‌ها را دارد و همواره خواهان همکاری مطلوب با آن‌ها هستیم، گفت: با همکاری و تعامل همه‌جانبه زمینه ارتباط با سایر خیرین و موسسه‌های خیریه در کشور را فراهم کنیم.

این مسئول حمایتی با بیان این‌که کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد با مشارکت موسسات خیریه در زمینه‌های مختلف اقدام به رفع مشکلات محرومان و نیازمندان کند، گفت: این نهاد حمایتی می‌تواند به عنوان رابطی بین موسسه خیریه عترت معصومین و نیازمندان استان باشد و با توجه به فصل سرما و نیاز مددجویان استان خواستار همکاری و برقراری ارتباط با موسسات و شرکت‌های تولیدکننده وسایل گرمایشی برای جامعه هدف این نهاد هستیم.

 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این نهاد آمادگی دارد بعد از ارائه هر نوع خدمت، گزارش مصور و مکتوب در زمینه‌های مختلف را برای این موسسه ارسال کند، گفت: از مجموعه خیرین و موسسان موسسه عترت معصومین جهت بازدید از مناطق مختلف بخصوص مناطق محروم استان دعوت می‌کنیم.

مدیرکل موسسه عترت معصومین نیز در این نشست، گفت: این موسسه در زمینه‌های مختلفی از جمله درمان، تأمین جهیزیه، خدمات عمرانی و مسکن با اولویت ایتام سادات خدمت‌رسانی می‌کند.

مصطفی حجه‌فروش با بیان این‌که موسسه عترت معصومین با دو انگیزه خدمت بی‌منت و خدمات به مناطق محروم‌تر ارائه خدمت می‌کند، گفت: هدف از تأسیس این موسسه خدمات‌دهی به نیازمندان استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری است.

حجه‌فروش تصریح کرد: این موسسه آمادگی دارد با همکاری و مشارکت کمیته امداد در استان‌های مذکور نیازهای واقعی نیازمندان استان‌ها را با اولویت رفع کند.

به گزارش فارس در پایان این نشست مقرر شد زمینه انجام خدمات به نیازمندان با مشارکت 50 درصدی طرفین با انعقاد تفاهم‌نامه فراهم شود.

 انتهای پیام/82011/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول