اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی مازندران برگزار می‌شود

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات مازندران گفت: همزمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی مازندران سوم آبان ماه جاری ساعت 9 صبح در 22 اداره و نمایندگی تبلیغات اسلامی مازندران برگزار خواهد شد.

چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، کریم صادق‌نیا، با تبریک دهه ولایت بر لزوم کسب اطلاعات و آگاهی کامل از دستورالعمل این دوره از انتخابات از سوی ناظران تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های لازم تعداد 22 صندوق از فرمانداری بابل تحویل گرفته شد که مطابق با تعداد ادارات و نمایندگی‌های برگزار کننده انتخابات است. 

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های انجام شده تاکنون بیش از 4 هزار و 300 هیئت در استان شناسایی و ثبت شدند که دارای کد رایانه‌ای هستند و از این تعداد برای 2 هزار و 500 هیئت مجوز فعالیت صادر شده است که البته برای این امر به زمان بیشتری نیاز است.

صادق‌نیا در ادامه بیان داشت: چهارمین دوره از انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی مازندران با حضور 384 کاندیدا که حدود 18 نفر نسبت به دوره قبل افزایش داشته است برگزار می‌شود که از این تعداد 140 نفر در 22 اداره و نمایندگی این اداره کل انتخاب خواهند شد.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت دقت در نحوه برگزاری انتخابات متذکر شد: مسئولان همه هیئت‌های مذهبی که دارای کد رایانه‌ای و یا مجوز هستند می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی و نحوه برگزاری انتخابات افزود: هدف از برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در واقع انتخاب نمایندگانی از سوی هیئت‌ها برای نظارت و ایجاد هماهنگی و انسجام در بین خود هیئت‌های مذهبی است و می‌تواند در پیشبرد اهداف هیئت‌ها و مصونیت از آسیب‌ها و عبور از چالش‌ها،‌ به آنان کمک کند.

 علیرضا زرقانی همچنین با اشاره به ارسال دستورالعمل‌های مختلف به ادارات و نمایندگی‌ها و برگزاری جلسات متعدد استانی برای بهتر برگزاری این دوره از انتخابات،‌ تصریح کرد:‌ این جلسه نیز با حضور نمایندگان و ناظران استانی متشکل از همکاران واحدهای مختلف استانی برگزار شد تا موارد مختلف مربوط به نحوه برگزاری انتخابات و همچنین نحوه اعزام و مکان‌های مربوط به هر یک از ناظران مشخص شود.

انتهای پیام/86009/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول