اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان:

چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‎های مذهبی دامغان برگزار می‎شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‎های مذهبی این شهرستان هم‎زمان با سراسر کشور دوم آبان ماه سال‌جاری برگزار می‎شود.

چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‎های مذهبی دامغان برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‎الاسلام مصطفی تقوی ضمن اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‎های مذهبی شهرستان دامغان اظهار داشت: 17 نفر برای حضور در این انتخابات کاندیدا شده‏اند.

وی افزود: کار بررسی صلاحیت‎های کاندیداها انجام و تمام 17 نفر تأیید صلاحیت شده‏اند و مجوز ورود به انتخابات را دریافت کردند.

رئیس هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‎های مذهبی شهرستان دامغان اضافه کرد: در این انتخابات 10 نفر عضو اصلی و علی‎البدل انتخاب می‎شوند که از این تعداد هفت نفر عضو اصلی و بقیه اعضای علی‎البدل خواهند بود.

تقوی با یادآوری اینکه شورای هیئت‎های مذهبی با رأی مسئولان هیئت‎های مذهبی و برای یک دوره چهار ساله انتخاب می‎شوند، خاطر نشان کرد: کار اخذ رأی در روز جمعه دوم آبان ماه جاری از ساعت هشت صبح تا ساعت 12 در محل حسینیه سیدالشهدا(ع) دامغان انجام می‏شود.

وی تأکید کرد: تنها مسئولان هیئت‎های مذهبی‏ که دارای پروانه مجوز فعالیت از سازمان تبلیغات اسلامی باشند، می‎توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با یادآوری اینکه این شهرستان دارای 400 هیئت مذهبی بوده که از این تعداد 200 هیئت مذهبی فعال هستند، اضافه کرد: از این تعداد 85 هیئت مذهبی دارای پروانه فعالیت هستند و می‎توانند با در دست داشتن پروانه فعالیت در انتخابات شرکت کنند.

تقوی به نقش و جایگاه شورای هیئت‎های مذهبی اشاره کرد و گفت: این شورا رابطی بین هیئت مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی است و همواره مورد حمایت این نهاد خواهد بود.

وی تصریح کرد: بسترسازی و تقویت برنامه‎های فرهنگی و مذهبی از مهم‎ترین نقش‎های شورای هیئت‎های مذهبی است.

انتهای پیام/2249/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول