اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

آموزش و ارتقای فرهنگ شهروندی از مدارس شروع شود

شهردار اردبیل گفت: ‌آموزش و ارتقای فرهنگ شهروندی باید از مدارس و محیط‌های آموزشی شروع شود.

آموزش و ارتقای فرهنگ شهروندی از مدارس شروع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی شهریاران مدارس و تجلیل از فعالیت آموزشی شهروندی در اردبیل اظهار داشت: اگر می‌خواهیم شهری آباد داشته باشیم این به دستان دانش‌آموزان امکان‌پذیر است.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر بتوانیم از ظرفیت بسیار قدرتمند آموزش و پرورش و استعدادهای دانش‌آموزان استفاده کنیم قطعاً به اهداف پیش‌بینی شده خود به سرعت و با کیفیت بالا می‌رسیم.

بدری خاطر نشان کرد: تفاهمنامه بین شهرداری و آموزش و پرورش در همین راستا صورت گرفته و ما تلاش می‌کنیم تا دانش‌آموزان در این امر خطیر یاریگر شهرداری باشند.

این مسئول با قدردانی از همت آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف طرح اضافه کرد: بستری مساعد برای حضور و مشارکت دانش‌آموزان در زمینه‌های متنوع خدماتی شهر فراهم آوریم تا روزنه‌ای برای ایجاد تجربه‌های جدید، شکوفایی و پرورش استعدادهای آنان باشد.

وی بیان کرد: این همکاری متقابل را بیش از سال گذشته و به صورت تخصصی و کیفی ادامه دهیم تا گام‌های مثبتی برای آینده شهر خود برداریم و شهری درخور شأن شهروندان اردبیل داشته باشیم.

شهردار اردبیل با تاکید بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت عظیم دانش‌آموزان، تداوم اجرای این طرح در مدارس راهنمایی را هم خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: اهداف عالیه این تفاهمنامه در آینده به صورت تخصصی و تکمیل عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از تفاهمنامه بین آموزش و پرورش در مورد طرح شهرداران، شهریاران، آموزش شهروندی و اقدامات و فعالیت‌های انجام یافته در سال گذشته پرداخت.

فرهاد رنجبر در این همایش گفت: در راستای تفاهمنامه بین آموزش و پرورش و شهرداری اردبیل طرح شهردار مدرسه با هدف آموزش، اشاعه و گسترش فرهنگ شهروندی و شهرنشینی در بین دانش‌آموزان، بهره‌گیری از اوقات فراغت دانش‌آموزان، زمینه‌سازی برای رشد استعدادها و تقویت خودباوری در شهروندان، کمک به توسعه اجتماعی، فرهنگی و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان نسبت به حقوق شهروندی در تعدادی از مدارس استان اجرا می‌شود.

وی با تشکر از تمامی عوامل، مربیان و دست‌اندرکاران این طرح اظهار امیدواری کرد که در آینده نیز این طرح با قوت و گستردگی بیشتر تداوم یابد.

در پایان این مراسم از دانش‌آموزان برتر و برگزیده این طرح، مربیان و عوامل دست‌اندرکار با اهدا لوح سپاس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/62004/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول