اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک انصار خبر داد

اعطای 36 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک انصار/ صدور کارت شهروندی بانک انصار

مدیرعامل بانک انصار از اعطای 36 هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در نیمه نخست امسال توسط این بانک خبر داد.

اعطای 36 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک انصار/ صدور کارت شهروندی بانک انصار

آیت‌الله ابراهیمی امروز در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آستارا با بیان اینکه طرح تحول بانک انصار از امسال آغاز شده و تا سال 94 ادامه دارد، اظهار کرد: بانک انصار با اعتماد مردمی به رشد رسیده و نیازمند تحولی برای ارتقای سطح خدمات بانکی به مردم است.

وی با اشاره به رشد 50 درصدی تسهیلات اعطایی بانک انصار در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: در این مدت 36 هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ارائه شده است.

مدیرعامل بانک انصار با بیان اینکه طبق ارزشیابی‌ها جزو سازمان پاک کشور هستیم، گفت: بانک انصار رتبه نخست آموزش کشور در حوزه بانکداری اسلامی را کسب کرده است.

وی به میانگین آموزش کارکنان بانک انصار اشاره کرد و گفت: هر کارمند در بانک انصار سالانه 55 تا 70ساعت آموزش ضمن خدمت را طی می‌کند.

ابراهیمی، ارکان تحول در بانک انصار را بانکداری اسلامی دانست و تصریح کرد: کمیته نظارت شرعی بانک انصار بر مصوبات و اقدام‌های مالی بانک نظارت دارد و در زمینه رعایت مسایل شرعی سخت‌گیرانه موارد را زیر ذره‌بین قرار داده که این مسئله از مولفه‌های خوب این بانک است.

وی از راه‌اندازی تسهیلات ویژه کشاورزی برای حمایت از کشاورزان خبر داد و یادآور شد: بانک انصار برای تحقق اقتصاد مقاومتی از بخش کشاورزی و تولید حمایت می‌کند.

مدیر عامل بانک انصار، با بیان اینکه میانگین کارمزد در عقود قرض‌الحسنه بانک انصار کمتر از سه درصد است، خاطرنشان کرد: در صورت کاهش تورم، نرخ سود بانکی نیز کاهش می‌یابد.

به گفته وی، در سال 89 موسسه انصار به بانک انصار تغییر یافته و به شرکت سهامی با 100 هزار نفر سهام‌دار تبدیل شده است.

ابراهیمی، بانک انصار را از فعال‌ترین بانک‌های کشور خواند و متذکر شد: با آغاز طرح تحول بانک انصار به دنبال بهبود ساختار، رفتار و عملکرد بانک هستیم.

وی، افزود: امیدواریم در این مدت با استفاده از ظرفیت‌ها بانک انصار نقش فعال‌تری را در اقتصاد و ارائه خدمت به مشتریان داشته باشد.

این مسئول، در باره خدمات الکترونیکی ارائه شده در بانک انصار، یادآور شد: از سال 80 سرمایه‌گذاری برای توسعه سیستم بانکداری الکترونیکی در بانک انصار آغاز شده و توانسته‌ایم تمام اطلاعات صندوق، موسسه و بانک را از سال 67 تاکنون با یک برنامه منسجم متمرکز کرده و به سیستم اصلی منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه بانک انصار دارای ظرفیت بالا در حوزه خدمات الکترونیک است، متذکر شد: در برخی شهرهای کشور به جای بلیت، کارت‌های شهروندی انصار صادر شده است.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول