اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلانشهر قم مطرح کرد

برنامه‌ریزی ویژه شهرداری برای آموزش فرهنگ شهروندی به کودکان

شهردار کلانشهر قم گفت: شهرداری قم برای آموزش فرهنگ شهروندی به اقشار و سنین مختلف مردم به ویژه کودکان برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته است.

برنامه‌ریزی ویژه شهرداری برای آموزش فرهنگ شهروندی به کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در مراسم افتتاح استودیو آموزش فرهنگ شهروندی که در بوستان کوکب برگزار شد، با تبریک هفته کودک و روز جهانی کودک تصریح کرد: بدون شک آینده از آن این عزیزان است و آینده این کشور را این کودکان خواهند ساخت.

وی بیان کرد: خوب است از ابتدای کودکی و زمانی که کودکان در خانه، مهد کودک و دبستان هستند، سبک زندگی و آداب شهرنشینی و شهروندی را بیاموزند.

شهردار کلانشهر قم با اشاره به راه‌اندازی استودیو فرهنگ شهروندی بیان کرد: راه‌اندازی این استودیو اقدامی اثربخش و جذاب است و از معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان فرهنگی ورزشی به دلیل تلاش‌های انجام شده تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه محیطی جذاب در این محل فراهم شده است، گفت: باید این طرح استمرار پیدا کند چرا که بهترین آموزش سرمایه‌گذاری بر روی کودکان است.

دلبری بیان کرد: اگر می‌خواهیم قم به عنوان الگو به سایر شهرهای کشور و دنیا معرفی شود باید از هر نظر ایده‌آل و مطلوب ساخته شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم که بتوانیم در شأن کریمه اهل بیت به کودکان و مردم شریف شهر قم و زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت خدمت کنیم.

شهردار کلانشهر قم ضرورت ترویج فرهنگ مدیریت شهری را مورد تاکید قرار داد، اضافه کرد: شهرداری باید به وظایف خود عمل کند و مربیان و هنرمندان همه عزم جدی برای آموزش و الگوسازی داشته و با این اقدام در آینده نزدیک هزینه‌های مدیریت شهری کم شده و می‌توانیم این هزینه‌ها را صرف توسعه بوستان‌ها کنیم.

وی در پایان از خریداری 80 دستگاه کمپلکس بازی خبر داد و گفت: این کمپلکس‌های بازی در بوستان‌های سطح شهر نصب شده و ایمن‌سازی بوستان‌های قبلی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/78002/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول