اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران خواستار شد

ایجاد حقوق مساوی شهروندی بین معلولان و افراد سالم

مدیرکل بهزیستی مازندران خواستار رعایت حقوق مساوی شهروندی بین افراد معلول و سالم جامعه شد.

ایجاد حقوق مساوی شهروندی بین معلولان و افراد سالم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، شامگاه امروز همایش پیوند آسمانی در سالن اداره‌کل برنامه‌ریزی استانداری مازندران برگزار شد.

در این همایش زوج‌های جوان مازندرانی حضور داشتند که از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران و اداره‌کل بهزیستی مازندران تجلیل شدند.

در این همایش چند زوج جوان که تعداد مهریه خود را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری چهار سکه بهار آزادی و پنج دسته‌گل مهر کرده بودند از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین دو زوج که هردو نفر آن‌ها فرزند شهید بودند و دو زوج دیگر که مراسم عقد خود را در کنار گلزار شهدا برگزار کردند مورد تقدیر قرار گرفتند تا این عمل در بین جوانان جامعه نهادینه شود.

در ادامه دو زوج معلول از سوی اداره کل بهزیستی استان مازندران مورد تجلیل قرار گرفتند که هنگام تجلیل از این زوج فداکار حاشیه‌هایی هم به همراه داشت.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران با گلایه‌مند بودن از دستگاه‌های اجرایی، گفت: در ساخت سالن‌های همایش دقتی به کار نمی‌رود تا معلولان هم بتوانند بر روی جایگاه حضور پیدا کنند تا مورد تجلیل قرار گیرند.

روح‌الله ردایی با بیان اینکه در جامعه ما حقوق شهروندی مساوی بین معلولان و افراد سالم وجود ندارد، تصریح کرد: در بعضی از ادارات و سالن‌های همایش مکانی برای معلولان اختصاص داده نشده است.

وی از مدیران دستگاه‌های استان مازندران خواستار برقراری حقوق شهروندی مساوی بین معلولان و افراد سالم جامعه شد.

انتهای پیام/86003/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول