اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهردار کلانشهر قم

استودیو آموزش فرهنگ شهروندی در قم افتتاح شد

طی مراسمی با حضور شهردار قم استودیو آموزش فرهنگ شهروندی با هدف ترویج فرهنگ شهروندی در میان کودکان به صورت رسمی افتتاح شد.

استودیو آموزش فرهنگ شهروندی در قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن نصیری معاون فرهنگی و هنری شهرداری قم در حاشیه این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه راه‌اندازی استودیو فرهنگ شهروندی بیان کرد: در این استودیو به صورت روزانه کودکان مهدهای کودک پذیرش شده و برای ایشان برنامه‌های نمایشی و آموزشی در زمینه ترویج فرهنگ شهروندی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هر روز این استودیو نسبت به پذیرش 100 نفر از کودکان در دو شیفت اقدام می‌کند و راه‌اندازی استودیو بخش نخست برنامه‌های ما در زمینه ترویج فرهنگ شهروندی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار قم یادآور شد: فاز تکمیلی این طرح نیز ویژه نونهالان و نوجوانان در فضایی دیگر اجرایی خواهد شد و با راه‌اندازی این محل در قالب اردوهای یک روزه نسبت به ترویج فرهنگ شهروندی در سنین مختلف اهتمام خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: تمام فعالیت‌های انجام شده در راستای دستور شهردار قم در خصوص افزایش مشارکت عمومی در اداره شهر است.

نصیری از آغاز به کار طرح همیاران شهر خبر داد و اضافه کرد: این طرح نیز در بخش‌های کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دنبال می‌شود و امروز شاهد آغاز به کار رسمی فعالیت همیاران شهر در بخش کودکان بودیم و به صورت نمادین نیز 10 نفر از کودکان نشان همیاری شهروند را از دست شهردار قم دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: با ساماندهی بیشتر و با ایجاد سایت همیاران شهر در بخش نوجوانان این طرح توسعه خواهد یافت و در بخش جوانان و بزرگسالان طرح‌هایی نظیر داوطلب آتش‌نشان اجرایی شده و کسانی که می‌خواهند کمک حال شهر بوده و در بخش‌های مدیریت شهری، زیباسازی و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت کنند به عنوان خادمان افتخاری شهر کریمه در طرح همیاران شهر معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول