اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان:

هرچه زدیم به در بسته خورد

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان گفت: در بازی گذشته خود در مقابل شهرداری اردبیل، هرچه زدیم به در بسته خورد و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

هرچه زدیم به در بسته خورد

سعید سلامات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، از بازی خوب بازیکنانش تمجید کرد و اظهار داشت: با شناخت کافی به اردبیل رفته بودیم و تیم شهرداری را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

وی ادامه داد: در تمام دقایق بازی بسیار منطقی بازی کردیم و یک توپ ما هم به تیر دروازه برخورد کرد و روی یک اشتباه توپ وارد دروازه ما شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان تصریح کرد: تا دقیقه 86 بازی میدان را در اختیار داشتیم و بر اثر یک اتفاق تک گل این دیدار را دریافت کردیم، به هر صورت از بازیکنانم راضی هستم و روز گذشته نیز با آنان جلسه‌ای داشتیم و بر استفاده بهتر از موقعیت‌های تیمی تاکید کردیم.

سلامات در خصوص بازی آینده تیمش در مقابل شهرداری لنگرود عنوان کرد: هفته آینده این رقابت‌ها استراحت داریم و روز 12 آبان ماه در آبادان از شهرداری لنگرود پذیرایی خواهیم کرد.

وی افزود: تمرینات خود را به خوبی پشت سر می‌گذاریم و با به دست آوردن فیلم بازی تیم شهرداری لنگرود این تیم را آنالیز خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که با یک تیم منسجم و قدرتمند در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم و برای رسیدن به رده‌های بالای جدول تمام توان خود را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/72013/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول