اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون فنی و ورزشی باشگاه پرسپولیس

فعالیت آکادمی فوتبال پرسپولیس در ‌سنندج آغاز شد

با حضور معاون باشگاه پرسپولیس تمهیدات لازم برای تأسیس دومین آکادمی باشگاه پرسپولیس و در باشگاه شهید شکوهی این شهر صورت گرفت.

فعالیت آکادمی فوتبال پرسپولیس در ‌سنندج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج امیدعلی پورحسن معاون فنی و ورزشی باشگاه پرسپولیس عصر امروز در جریان بازدید از مجموعه ورزشی شهید شکوهی این شهرستان اظهار کرد: با توجه به درخواستی که مسئولان این مجموعه از باشگاه پرسپولیس برای تأسیس آکادمی داشتند در این شهر حضور یافتیم.

وی با بیان اینکه این باشگاه را به نام پرسپولیس سنندج نامگذاری خواهیم کرد گفت: امکانات خوبی در مجموعه شکوهی سنندج وجود دارد و با زیرساخت مناسبی که دارد می‌توان کارهای بزرگی در آن انجام داد.

معاون فنی و ورزشی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تنها معدود نواقصی در این مجموعه مانده است تصریح کرد: این مجموعه را می‌توان به عنوان دومین آکادمی باشگاه پرسپولیس پس از تهران معرفی کرد.

پورحسن با تأکید بر اینکه پیشرفت در فوتبال نیاز به آکادمی دارد اظهار کرد: ما در آکادمی اخلاق، دانش و ورزش را آموزش می‌دهیم و این چیزی است که هم مجموعه باشگاه و هم مدیرعامل پرسپولیس، رویانیان بر آن تأکید دارد.

وی با بیان اینکه ضمانت این کار را باشگاه پرسپولیس و آکادمی فدراسیون انجام می‌دهد گفت: آکادمی باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از 3 آکادمی برتر کشور است.

وی با اشاره به وجود 70 مدرسه فوتبال پرسپولیس در کشور، از وجود 27 نمایندگی باشگاه پرسپولیس در سراسر کشور خبر داد و گفت: باید روزی برسد که باشگاه پرافتخار پرسپولیس تنها از سرمایه‌های موجود خود به عنوان بازیکن استفاده کند.

معاون فنی و ورزشی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه آکادمی فوتبال پرسپولیس در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد گفت: در دو ماه گذشته 10 استان را با مجموعه آکادمی بازدید و استعدادیابی کرده‌ایم.

پورحسن با تأکید بر اینکه جای رشد در ورزش فوتبال ایجاد آکادمی و رسیدگی به پایه‌ها است اظهار کرد: استعدادیابی از مدارس فوتبال آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ما وابسته و بر اساس برنامه‌ریزی آکادمی فدراسیون است گفت: از برند پرسپولیس در قالب کارهای تجاری و اقتصادی نیز در حال استفاده هستیم و آکادمی پرسپولیس در سنندج می‌تواند از این فرصت‌ها استفاده کند.

معاون فنی و ورزشی باشگاه پرسپولیس با اشاره به وجود اسطوره‌های بزرگ و نامی در فوتبال کردستان خاطرنشان کرد: وضعیت امروز فوتبال کردستان به هیچ عنوان شایسته این استان نیست.

پورحسن با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس آمادگی هرگونه کمک به آکادمی شکوهی سنندج را دارد گفت: عبدالله عزیزی با اقدامات مطلوبی که انجام داده است آینده مناسبی را برای آکادمی فوتبال سنندج رقم خواهد زد.

وی در پایان افزود: باشگاه پرسپولیس ناظرانی را برای نحوه عملکرد بر مربیان آکادمی و سنجش آنها خواهیم فرستاد، همچنین دوره‌های آموزشی برای تمامی آکادمی‌ها برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/79012/ش‌30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول