اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کادر فنی تیم زیر 14 سال دختران کشورمان

3 فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم زیر 14 سال دختران کشور دعوت شدند

کادر فنی تیم زیر 14 سال دختران کشورمان، نگین هستی، شیوا طاهرخانی و نرگس اینانلو را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

3 فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم زیر 14 سال دختران کشور دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم ملی زیر 14 سال دختران کشورمان، لیست نفرات دعوت شده به اردوی انتخابی را اعلام کرد که در این بین نام نگین هستی، شیوا طاهرخانی و نرگس اینانلو سه دختر نونهال قزوینی هم در این اردو به چشم می‌خورد.

بنا بر تشخیص کادر فنی تیم ملی اردوی دختران زیر 14 سال دختران نونهال کشورمان با حضور 60 ورزشکار در دو مرحله برگزار می‌شود که پس از پایان این مراحل برترین بازیکنان از سوی مربیان به اردوی نهایی تیم ملی کشورمان راه پیدا می‌کنند.

اما طاهرخانی، هستی و اینانلو این سه دختر فوتبالیست قزوینی که در مرحله نخست به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده‌اند، باید به همراه هلیا معظمی، صبا جوادی، مستانه باقرآبادی، صبا تولیت، هدیه مشتری دوست، آرکا شیرکانی، نگار یعقوبی و مهسا خلیلی از تهران و آیدا امامی‌فر و حدیثه

اسکندرنژاد از مرکزی از سوم تا پنجم آبان ماه سال جاری در کمپ تیم ملی زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کنند تا در نهایت نفرات برتر این اردو در لیست دعوت‌شدگان به اردوی نهایی تیم ملی کشورمان قرار بگیرند.

همچنین مرضیه فیضی، هاجر رضویان، پریسا قربانی و مریم صادقانی از اصفهان، فاطمه طهماسبی، مرضیه حیاتی و هانیه خداپرست از فارس، بهار سیروس از بوشهر، نسرین قمی، مائده عمرانی و ملیحه پورنجف از مازندران، حدیث تقی بیگلو و مهدیه عبداللهی از زنجان، آیدا نیک فطرت و مونا شریانی از گیلان و فاطمه فردیس آبادی از قم از دیگر کسانی هستند که به مرحله نخست اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده‌اند.

اما دیگر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از جمله فاطمه بشارتلو، زهرا بذرافشان و مائده دوجی از گلستان، یاسمن تیموری از یزد، زهرا صبافر، رعنا خبری، جبین اعتماد، الهه سرباز فرد و شیوا سوداگر از آذربایجان شرقی، فاطمه منصوری، آناهیتا ابوالحسنی، فاطمه شبان و ملیکا ظهیریان از اصفهان، زهرا دهقان، فاطمه قاسمی و فاطمه امیری و زهرا پارسایی از فارس هم که در مرحله دوم دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی قرار گرفته‌اند، باید از ششم تا هشتم آبان ماه در تمرینات تیم ملی حضور داشته باشند تا کادر فنی بتوانند گزینه‌های مورد نظر و نهایی خود را انتخاب کنند.

ستاره ذبیحی، مریم بهارزاده و سمیرا رستاران از مازندران، فاطمه مخدومی از کردستان، مریم فردینی و مینا صاحبی مفرد از خراسان شمالی، هانا ظهیری، ژینو پیکری و هستی سهرابی از کرمانشاه، ندا رمضان‌نژاد، بیتا شفاعتی و فاطمه خلیلی از گیلان و یگانه رضایی از سیستان و بلوچستان از جمله کسانی هستند که در مرحله دوم دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی قرار گرفته‌اند، باید از ششم تا هشتم آبان ماه در تمرینات تیم ملی حضور داشته باشند تا کادر فنی بتوانند گزینه‌های مورد نظر و نهایی خود را انتخاب کنند.

بدون شک حضور سه فوتبالیست دختر زیر 14 سال استان نشان می‌دهد که هیئت فوتبال استان در رده‌سنی پایه در بخش دختران هم در حال سرمایه‌گذاری‌‌های خوبی است و اگر این روند با برنامه‌ریزی‌های منظم و هماهنگ در دستور کار مسئولان قرار گیرد و با هماهنگی‌های کامل و مستمر تداوم داشته باشد، قطعاً می‌توان به آینده ورزش فوتبال بانوان استان همچون فوتسال امیدوار بود.

به گونه‌ای که حتی بتوان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های در سال‌های آینده مانند تیم فوتبال با ترکیبی از بازیکنان توانمند بومی حاضر شد و برای این رشته ورزشی در سطح بانوان استان افتخارآفرینی کرد، اتفاقی که در سایه حمایت مسئولان رقم خوردن و شکل گرفتن آن دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/77004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول