اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 4 پیروزی متوالی

صبا قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور شد

تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری در چهار مسابقه متوالی خود را به عنوان قهرمان دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور معرفی کرد.

صبا قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور بازی‌های خود را در چهار گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا از هر گروه 2 تیم جواز صعود به مرحله دوم رقابت‌ها را کسب کند.

بر این اساس تیم فوتبال امید صبای قم در گروه سوم از مرحله مقدماتی بازی‌های این دوره قرار گرفته است و با توجه به این‌که این گروه 6 تیمی است، تاکنون در چهار مسابقه به میدان رفته و با توجه به پیروزی در هر چهار مسابقه قهرمانی خود در دور رفت این رقابت‌ها را قطعی کرده است.

فوتبالیست‌های آینده‌دار حاضر در تیم امید صبای قم که هدایت آن‌ها را حسین گنجیان از مربیان جوان و با دانش فوتبال قم بر عهده دارد در هفته اول رقابت‌ها باید به مصاف تیم فوتبال امید ابومسلم مشهد می‌رفتند اما به دلیل این‌که حریف سرشناس آن‌ها در این دیدار حاضر نشد، سه بر صفر برنده شدند.

تیم پرامید صبای قم در هفته دوم در خانه خود میزبانی تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر را بر عهده داشت و توانست در حضور تماشاگران فوتبال دوست قمی حاضر در ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم، چهار بار دروازه این تیم را گشوده و در نهایت پیروزی چهار بر 2 را از آن خود کند.

شاگردان حسین گنجیان در هفته سوم از دور رفت رقابت‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور میهمان تیم فوتبال امید شهید آسیابی کلاله بودند و در حالی که در ورزشگاه آزادی گرگان با حریف بازی می‌کردند به برتری 2 بر یک و سه امتیاز مسابقه دست یافتند.

کسب سه پیروزی متوالی در سه هفته سپری شده از مسابقات این فصل موجب شد تا فوتبالیست‌های تیم امید صبای قم در هفته چهارم با قدرت و انگیزه بالاتر در ورزشگاه تختی قم پذیرای تیم فوتبال امید وتاک ساری باشند و در نهایت این تیم را نیز با 2 گل شکست بدهند.

با کسب این نتایج در هفته‌های سپری شده از دور رفت لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، صبای قم در چهار مسابقه 11 گل به حریفان خود زده است و تنها سه بار دروازه خود را به روی حریفان باز شده دیده تا با تفاضل گل به اضافه هشت و کسب 12 امتیاز در فاصله یک هفته به پایان دیدارهای دور رفت مرحله گروهی قهرمانی خود را مسجل کرده باشد.

در این گروه هم‌اکنون ابومسلم مشهد 6 امتیازی و دوم است و حتی اگر در بازی آخر خود پیروز شود و صبا به شهرداری نوژن نوشهر ببازد، باز هم این صبای قم است که قهرمان نیم فصل بازی‌های دور رفت لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در گروه سوم مقدماتی خواهد بود.

انتهای پیام/78002/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول