اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تند حرف زدم عذرخواهی می‌کنم

سراج: روزهای خوب فوتبال آبادان فرا خواهد رسید

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه روزهای خوب فوتبال آبادان هم فرا خواهد رسید، گفت: قبول دارم در مصاحبه قبلی کمی تند حرف زدم و از این بابت از هواداران واقعی و دوستداران فوتبال آبادان عذر می‌خواهم.

سراج: روزهای خوب فوتبال آبادان فرا خواهد رسید

بهنام سراج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان ضمن عذرخواهی از هواداران تیم صنعت نفت به خاطر صحبت‌هایی که در دیدار مقابل سیاه‌جامگان کرده بود اظهار کرد: منظور از حرف‌های آن روز من همه تماشاگران نبودند بلکه عده‌ای انگشت شمار بودند که به خاطر منافع و اهداف خود فحاشی می‌کنند و نشان می‌دهند که به اهداف خود نرسیده‌اند.

وی ادامه داد: همیشه مدیون تماشاگران صنعت نفت بوده‌ام و به خودم اجازه نمی‌دهم کوچک‌ترین بی‌احترامی به آنان کنم، منتهی برخی افراد هستند که قصد دارند حرف‌های مرا در هنگام عصبانیت به همه نسبت دهند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: توهین به من توهین به تیم صنعت نفت و به مردم آبادان است، این همه مربی غیر بومی آمدند و پولشان را گرفتند و رفتند، اکنون فحاشی‌ها را ما بومی‌ها باید بشنویم که خارج از انصاف است.

سراج افزود: اگر هواداران دلشان به حال این تیم می‌سوزد از این تیم حمایت کنند نه اینکه یک تیم زخمی را سر ببرند و ورزشگاه را خالی کنند، باید به این تیم کمک کرد و ما نیز به کمک هواداران نیاز داریم.

وی ابراز داشت: اگر می‌خواهیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم و تیم‌های بزرگ را در این ورزشگاه ببینیم، باید همه مقدمات را فراهم کنیم نه اینکه 90 دقیقه ساکت بنشینیم و یا ورزشگاه را خالی کنیم و انتظار صعود داشته باشیم.

مهاجم اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: قبول دارم کمی تند حرف زدم و از این بابت از هواداران واقعی و دوستداران فوتبال آبادان عذر می‌خواهم.

سراج تاکید کرد: با هیچ‌کس مشکلی ندارم و از هواداران می‌خواهم که بدون توجه به حاشیه‌ها تیم خود را تشویق کنند و این قول را می‌دهم که روزهای خوب فوتبال آبادان هم فرا خواهد رسید، تشویق هواداران گرچه بسیار خوب است و آن روزها را به هیچ عنوان از یاد نخواهم برد که 20 هزار نفر یک‌صدا مرا می‌خواندند، اما امروز تشویق صنعت نفت بسیار مهم‌تر از تشویق فرد است.

بازیکن دهه 70 صنعت نفت آبادان یادآور شد: ماندگاری و اعتلای صنعت نفت به همت مردم آبادان بسته است و باید ورزشگاه تختی زنده شود تا این تیم نیز احیا شود.

وی ادامه داد: گاه دیده می‌شود که قبل از آغاز دیدار عده‌ای شروع به فحاشی می‌کنند، این یعنی این عده اصلاً با تیم مشکل دارند نه شخص خاصی، در شهرهای دیگر هواداران 90 دقیقه با وجود هر نتیجه‌ای از تیم خود حمایت می‌کنند اما در آبادان از این موارد کمتر مشاهده می‌شود.

سراج در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که هواداران با فوتبال آبادان آشتی کرده و برای صعود صنعت نفت آستین بالا زده و روزهای خوش فوتبال این شهر را با دستان خود رقم زنند و به فکر نام ماندگار صنعت نفت آبادان باشند.

انتهای پیام/72013/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول