اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز:

استقلال شکل تیمی خود را به دست آورده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: تیم ما کم‌کم شکل تیمی خود را به دست آورده و راه صعود به بالای جدول لیگ برتر را به تندی طی خواهد کرد.

استقلال شکل تیمی خود را به دست آورده است

داود مهابادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، از نتیجه خیره‌کننده تیمش در بازی روز گذشته مقابل گهر درود به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: در مقابل هواداران دوآتشه درودی کسب این نتیجه بسیار سخت و دشوار اما شیرین بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول این دیدار بسیار خوب عمل کردیم و در نتیجه خوب بازی کردن بازیکنانمان موفق شدیم دو گل نیز به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: در نیمه دوم تیم گهر برای جبران این نتیجه فشار زیادی را به ما وارد کرد اما با دفاع منطقی مانع از گلزنی آنان شدیم.

مهابادی افزود: تیم گهر از روی یک ضربه ایستگاهی به تک گل خود دست یافت که در خطایی که داور در پشت محوطه جریمه به نفع این تیم اعلام کرد مردد هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع بازی راضی کننده‌ای بود و امید ما برای آینده چند برابر شد چراکه کم کم شکل تیمی خود را به دست می‌آوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال اهواز از هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور، روز گذشته در درود میهمان تیم گهر بود که موفق شد این تیم را با حساب دو بر یک از پیش روی بردارد.

گفتنی است که داود مهابادی، سابقه حضور در تیم گهر درود را دارد و به همراه این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

تیم استقلال اهواز در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر دوشنبه، ششم آبادان ماه در اهواز میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.

انتهای پیام/72013/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول