اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول در بازسازی واقعه غدیر زنجان:

400 هنرور در همایش بازسازی غدیر نقش‌آفرینی می‌کنند

مسئول گروه تبلیغات و روابط عمومی کمیته هنری ستاد بازسازی واقعه غدیر در استان زنجان گفت: 400 هنرور و هنرمند در همایش بزرگ بازسازی غدیر ایفای نقش می‌کنند.

400 هنرور در همایش بازسازی غدیر نقش‌آفرینی می‌کنند

وحید اکبری صبح امروز در حاشیه برگزاری این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نخستین همایش بازسازی واقعه غدیر در زنجان بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته با موفقیت برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری استان زنجان به عنوان کمیته هنری این برنامه اقدام به ساخت دکور و صحنه به مساحت 4 هزار متر مربع در دو هکتار زمین تسطیح شده، کرده، افزود: در این همایش بزرگ بیش از 400 هنرمند نمایش و هنرور به ایفای نقش می‌پردازند.

این مسئول آماده ‌سازی محیطی مناسب برای درک قوی‌تر از اصول و مبانی ولایت را از جمله اهداف برگزاری این برنامه برشمرد و بیان داشت: الگوسازی و معرفی واقعه تاریخی غدیر برای نسل جوان، شناساندن و معرفی سیره ائمه معصومین (ع) با استفاده از آیات و روایات با سبک و ذوق هنری و ایجاد پیوند بین ولایت معصومین (ع) و نسل جدید انقلاب نیز از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.

مسئول گروه تبلیغات و روابط عمومی کمیته هنری ستاد بازسازی واقعه غدیر در استان زنجان با بیان اینکه این همایش با حضور هنرمندان و هنروران زنجانی در قالب سه کاروان از ساعت 14.30 دقیقه روز گذشته اجرا شده، ادامه داد: همایش بزرگ بازسازی واقعه غدیر در زنجان یکم و دوم آبان نیز برگزار خواهد شد.

اکبری یادآور شد: واقعه غدیر به همت حوزه هنری استان زنجان و با همکاری سپاه انصارالمهدی (عج) استان، بنیاد غدیر استان زنجان، و برخی از دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان اجرا می‌شود.

مسئول گروه تدارکات و پشتیبانی این برنامه نیز در حاشیه بازسازی واقعه غدیر گفت: محوطه‌سازی و جاده‌سازی از جمله اقداماتی بود که به همت اعضای گروه تدارکات و پشتیبانی انجام شده است.

رسول بازرگان، با اشاره به اینکه بخشی از تجهیزات استفاده شده در این همایش از شهرک سینمایی تهیه شده، اذعان داشت: حدود 300 دست لباس، نیزه، کلاه خود، پرچم و نخل و همچنین تجهیزات ساخت کعبه، به همت گروه تدارکات و پشتیبانی کمیته هنری ستاد بازسازی واقعه غدیر در زنجان تهیه شده است.

وی به فعالیت روزانه 25 نفر نیرو از دو هفته قبل در گروه تدارکات و پشتیبانی اشاره کرد و متذکر شد: روزانه 15 نفر نیز به عنوان کارگر، بنا و جوشکار در ساخت و ساز دکور و فضاسازی در گروه تدارکات و پشتیبانی فعالیت می‌کردند.

انتهای پیام/73006/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول