اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس حوزه هنری کشور

کتاب و فیلم‎های تولیدی حوزه هنری استان سمنان رونمایی می‎شود

در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور رئیس حوزه هنری کشور و مسئولان استانی، کتاب و فیلم‎های تولیدی حوزه هنری استان سمنان رونمایی می‎شود.

کتاب و فیلم‎های تولیدی حوزه هنری استان سمنان رونمایی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، رئیس حوزه هنری استان سمنان با اعلام این خبر گفت: با حضور نماینده ولی‎فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان، ریاست حوزه هنری کشور، استاندار سمنان و جمعی از مدیران و هنرمندان، از یک عنوان کتاب و 6 عنوان فیلم تولیدی جدید حوزه هنری استان سمنان رونمایی می‎شود.

سیدعباس دانایی افزود: کتاب نفیس «تجسم یک باور» شامل مجموعه عکس‎های منتشر نشده انقلاب اسلامی در استان سمنان که شامل آثار دو عکاس پیشکسوت استان، محمدباقر قاسم و ابوالفضل حسنی از شهرستان‎های سمنان و گرمسار است، در این مراسم رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین فیلم‎های تولیدی جدید حوزه هنری استان سمنان شامل مستندهای «ما سی نفر بودیم» با موضوع دفاع مقدس و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان سمنان، «پروانگی» با موضوع تسخیر لانه جاسوسی و «نزدیکی‎های غروب» با موضوع پیمان‎نامه سه شهید استان سمنان و پویانمایی‎های «روزی حلال» با موضوع کسب رزق و روزی حلال، «رهایی فرشته» با موضوع میلاد امام حسین (ع) و «سلامی برای روح الله» با موضوع اقامت امام خمینی (ره) در نوفل لوشاتو از دیگر آثاری هستند که در این مراسم رونمایی خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: در این مراسم همراه با رونمایی از فیلم مستند «پروانگی» که در خصوص نقش شهید «مهدی رجب‎بیگی» از دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی است از مادر بزرگ‎وار این شهید تجلیل خواهد شد.

دانایی بیان کرد: همراه با رونمایی از فیلم مستند «نزدیکی‎های غروب» از مادران سه شهید شهرستان مهدیشهر که پیمان‎نامه‎ای را بین خود قبل از شهادت امضا کرده بودند تقدیر و تجلیل می‎شود.

وی تقدیر از چهار رزمنده استان سمنان که بر اساس خاطرات آن‎ها فیلم مستند «ما سی نفر بودیم» ساخته شده است را نیز از دیگر بخش‎های این مراسم عنوان کرد و گفت: از کارگردانان و عوامل دست‎اندرکار تهیه و تولید آثار نیز در این مراسم تقدیر به عمل خواهد آمد.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در خصوص زمان برگزاری این مراسم گفت: مراسم رونمایی از کتاب و فیلم‎های تولیدی حوزه هنری استان سمنان، ساعت 18:30 روز چهارشنبه، 10 مهر ماه سال جاری در سالن کتابخانه مرکزی استان سمنان واقع در بلوار بسیج برگزار خواهد شد که حضور برای عموم مردم و علاقه‎مندان در این مراسم آزاد است.

انتهای پیام/2249/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول