اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آشنایی کودکان با حماسه‌های رزمندگان در دفاع مقدس صورت ‌گرفت

رونمایی از کتاب رضا کوچولو در حوزه هنری خراسان جنوبی

نویسنده فردوسی گفت: کتاب رضا کوچولو که در سال 90نوشته شده در آخرین روز از هفته دفاع مقدس در حوزه هنری خراسان جنوبی رونمایی شد.

رونمایی از کتاب رضا کوچولو در حوزه هنری خراسان جنوبی

‌ناهید محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: دفاع مقدس جلوه‌های رشادت و مردانگی را به تمام مردم ایران و جهان آموخته است.

وی با بیان‌ این‌که باید کودکان نیز با این ایثارگری‌ها و رشادت‌ها آشنا شوند، اضافه کرد: کتاب رضا کوچولو که در سال 90 به رشته تحریر درآمده برای آشنایی کودکان و نوجوانان با حماسه‌های رزمندگان در دفاع مقدس بوده است.

نویسنده‌ فردوسی تصریح کرد: کتاب رضا کوچولو مربوط به پسر کوچکی به نام رضا بوده که در دوران جنگ عشق و علاقه فراوانی برای رفتن به جبهه داشته است. محمودزاده افزود: این کتاب ویژه کودکان و نوجوانان بوده که در آخرین روز از هفته دفاع مقدس در حوزه هنری خراسان جنوبی رونمایی شد.

وی با اشاره به کتاب‌های چاپ شده خود ادامه داد: گویش فردوسی که در سال 88 به چاپ رسیده، فرهنگ نامی نام‌ها که در سال 87 به چاپ رسیده و رمان سوختن و ساختن که مقداری از مطالب آن مربوط به دفاع مقدس می‌شود از جمله این کتاب‌ها است.

نویسنده‌ خوش ذوق فردوسی با بیان این‌که نویسندگی را از سال 75 آغاز کرده است، اضافه کرد: نخستین کتاب من در سال 85 به چاپ رسیده است. محمودزاده گفت: اکنون بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان فردوس است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 30 جلد کتاب در دست چاپ و ویرایش دارم.

انتهای پیام/69021/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول