اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکران فیلم‌های حوزه هنری یزد در جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان

سرپرست حوزه هنری یزد گفت: فیلم‌های "مسابقه" و "خروج اضطراری" از تولیدات حوزه هنری یزد در جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان اصفهان اکران می‌شود.

اکران فیلم‌های حوزه هنری یزد در جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، سیدناصر امامی میبدی با بیان اینکه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، از امروز در اصفهان آغاز شده است، اظهار داشت: حوزه هنری یزد با دو فیلم در بخش مسابقه این جشنواره حضور دارد و از ساعت 20 امروز فیلم داستانی "مسابقه" از یزد در تالار هنر این شهر اکران خواهد شد.

امامی میبدی افزود: فیلم بلند ویدیویی "مسابقه" به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری و تهیه کنندگی سیدناصر امامی میبدی در یزد تولید شده و مجری طرح آن حوزه هنری استان یزد است.

وی ادامه داد: این فیلم در بخش فیلم‌های بلند ویدیویی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان 16 و 17مهر ماه نیز از ساعت 10:15 در تالار هنر اصفهان و پنجشنبه  18 مهر ماه ساعت 16 در سالن کتابخانه مرکزی این شهر اکران می‌شود.

امامی میبدی با اشاره به اکران یکی دیگر از محصولات حوزه هنری یزد در این جشنواره افزود: فیلم کوتاه "خروج اضطراری" به نویسندگی و کارگردانی مهدی جعفری نیز در بخش مسابقه آثار ویدیویی کوتاه و نیمه بلند ایرانی این جشنواره سه شنبه 16 مهر ماه ساعت 20 در سالن کتابخانه مرکزی و پنج‌شنبه 18 مهر ماه ساعت 16 در سالن سینما قدس اصفهان به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش فارس، در این جشنواره 208 اثر در بخش بین‌الملل و سینمای ایران در قالب پویا نمایی، فیلم کوتاه، فیلم بلند، بخش ویدئویی و مستند داستانی در 10 سالن سینمایی اصفهان اکران خواهند شد.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان امروز با برگزاری آیین افتتاحیه در سالن مجتمع گل نرگس شهر اصفهان آغاز ‌شد و تا 19 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2464/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول