اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

میزان جرایم در استان البرز کاهش یافته است

خطیب جمعه شهرستان کرج گفت: با تلاش نیروی انتظامی و قوه قضائیه، امسال میزان جرایم در استان البرز کاهش یافته است.

میزان جرایم در استان البرز کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان ارشد شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به حادثه تروریستی و جنایت هفتم تیر اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب از همان روزهای نخست انقلاب نسبت به ملت ایران کینه داشتند و این کینه را با ترور شخصیت‌های بزرگ و انقلابی نشان دادند.

وی تصریح کرد: شهید آیت‌الله بهشتی به این دلیل مظلومانه به شهادت رسید که حامی حقوق مظلومان بود و با اقتدار در برابر ظالمان ایستادگی می‌کرد.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری حادثه تروریستی هفتم تیر را نشانه اوج عداوت و دشمنی با ملت ایران توصیف کرد و گفت: اگر چه در این جنایت ملت ایران شهید مظلوم بهشتی و هفتاد و دو نفر از چهره‌های شاخص انقلاب را از دست دادند، اما خون شهدای این حادثه تروریستی موجب آگاهی ملت ایران و تقویت روحیه همدلی و اتحاد مردم و مسئولان در برابر دشمنان شد.

* همه باید دستگاه قضایی را حمایت کنیم

کازرونی در بخش دیگری از خطبه‌های دوم نماز به فرارسیدن هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: قضات و مدیران ارشد دستگاه قضایی تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق مظلومان و برخورد با مجرمان و مخلان امنیت انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد:‌ این تلاش‌ها قابل تقدیر است و مردم نیز از آن آگاهی دارند، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب باید عزم جدی داشت و تلاش‌ها را افزایش داد.

خطیب جمعه شهرستان کرج افزود: برای تحقق این مهم باید همه از قوه قضائیه حمایت کنیم و این دستگاه باید با استقلال کامل پرونده‌ها و شکایات مردم را رسیدگی کند.

کازرونی اظهار داشت: بر اساس آمار و شواهد در سال‌جاری میزان جرایم در استان البرز کاهش یافته است و این  امر نشان‌دهنده افزایش تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است و باید قدردان زحمات باشیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با استقلال دستگاه قضایی و افزایش تلاش قضات، روند رسیدگی به پرونده‌ها و احقاق حقوق مردم در دادگاه‌ها تسریع شده و حقوق مظلومان با قاطعیت بیشتری احقاق شود.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول