اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز خبر داد

کشف کالای قاچاق به ارزش 46 میلیارد ریال در استان البرز

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: طی سه ماه نخست سال‌جاری مأموران موفق به کشف کالای قاچاق به ارزش 46 میلیارد و 182 میلیون ریال شدند.

کشف کالای قاچاق به ارزش 46 میلیارد ریال در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌سردار علی گودرزی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین کالای کشف شده در این مدت شامل انواع لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات ماهواره، لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک، ‌دارو، مشروبات الکلی و ... بوده است.

وی ادامه داد: در این رابطه 222 نفر دستگیر و 64 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف شده است.

این مسئول به کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت موفق شدیم بیش از یک تن مواد مخدر را در استان کشف کنیم.

وی بیشترین کشفیات در این حوزه را مربوط به تریاک دانست و اضافه کرد: میزان تریاک کشف شده 465 کیلوگرم، حشیش 260 کیلوگرم، شیشه 35 کیلوگرم و مابقی هروئین و سایر مواد مخدر بوده است.

این مسئول در ادامه به انهدام 17 باند مواد مخدر توسط پلیس استان البرز اشاره کرد و گفت: در این راستا 14 نفر حمل‌کننده، 243 نفر نگهدارنده، 2 هزار نفر توزیع‌کننده و 87 نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

*شناسایی خرده‌فروشان مواد مخدر مهم‌ترین اولویت سال‌جاری است

فرمانده انتظامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود شناسایی خرده‌فروشان مواد مخدر را مهم‌ترین اولویت پلیس دانست و ادامه داد: شهروندان باید در صورت مشاهده این افراد مراتب را سریعاً به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

گودرزی اظهار کرد: در مأموریت‌های پلیس استان البرز همچنین در مدت زمان ذکر شده 953 نفر از معتادان پرخطر جمع‌آوری شدند که از این تعداد 318 نفر به اردوگاه‌های بازپروری انتقال یافتند.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: شهروندان و مردم رعایت این ماه را داشته باشند و از خوردن و آشامیدن در اماکن عمومی خودداری کنند.

این مسئول تأکید کرد: در این راستا اغذیه‌فروشی‌ها و صاحبان رستوران‌ها از اذان صبح تا اذان مغرب نباید اقدام به توزیع مواد غذایی کنند.

گودرزی اظهار کرد: این افراد می‌توانند از اذان مغرب تا سحر فعالیت خود را انجام دهند و پلیس نیز امنیت آنان را تأمین خواهد کرد.

انتهای پیام/2302/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول