اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز:

ماموران پلیس باید نماد اخلاق‌مداری در جامعه باشند

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: ماموران پلیس در استان باید به صورتی عمل کنند که برای مردم نماد اخلاق‌مداری و تربیت اسلامی باشند.

ماموران پلیس باید نماد اخلاق‌مداری در جامعه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار احمد علی گودرزی بعدازظهر امروز با حضور در فرماندهان و ماموران نیروی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ طی سخنانی اظهار داشت: پلیس در ایران اسلامی باید نماند اخلاق و تربیت اسلامی بوده و در برخورد با مردم باید رعایت اخلاق و ادب در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی و ماموران سخت‌کوش و پرتلاش پلیس امین مردم هستند، گفت: ما در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و ماموران نیروی انتظامی باید بر اساس تعالیم و رهنمودهای دین مبین اسلام عمل کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی تاکید کرد: به طور قطع مامور پلیسی که رعایت اخلاق و تربیت اسلامی را در سرلوحه فعالیت خود قرار داده و با عشق و ایمان انجام وظیفه می‌کند، در کار خود موفق بوده و مردم از خدمات و تلاش‌های آن رضایت دارند.

گودرزی تاکید کرد: وقتی مردم به نیروی انتظامی مراجعه کرده و با ماموران پلیس برخورد می‌کنند، توقع دارند که با حسن رفتار و اخلاق نیکو روبه‌رو باشند و این توقع صحیحی است که از پلیس وجود دارد.

وی ادامه داد: پلیس در برخورد با مردم دو رویکرد را باید در اولویت قرار دهد، یک رویکرد اخلاق تخصصی و دیگری اخلاق اسلامی و دینی است و در این راه خدمت به مردم و کسب اعتماد و رضایت آنها از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده پلیس نیروی انتظامی استان البرز با تاکید بر اینکه پلیس در حفظ امنیت مردم در این استان به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند، گفت: خوشبختانه مردم ما شاهد این تلاش‌ها بوده و از عملکرد پلیس رضایت دارند، اما باید تلاش خود را برای افزایش رضایت‌مندی مردم بیشتر کنیم.

انتهای پیام/2302/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول