اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد

آغاز طرح‌های نوروزی نیروی انتظامی و پلیس راهور استان البرز

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از آغاز طرح‌های نوروزی نیروی انتظامی و پلیس راهور از امروز در جاده‌های استان البرز خبر داد.

آغاز طرح‌های نوروزی نیروی انتظامی و پلیس راهور استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علی گودرزی صبح امروز در حاشیه آغاز طرح نوروزی در راه‌های مواصلاتی استان البرز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این طرح با شعار نوروز پر نشاط با رعایت قانون و احترام به یکدیگر از امروز در راه‌های مواصلاتی استان البرز آغاز شده و تا 17 فروردین ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این راستا نیروی انتظامی از تمامی توان خود به منظور ارائه خدمات به مردم استفاده کرده و با حضور مستمر در راه‌های مواصلاتی استان البرز، جاده‌های این استان را از امنیت کامل برقرار می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه استفاده از همیاران پلیس نیز می‌تواند در کاهش تصادفات درون و برون‌شهری تأثیر فراوانی داشته باشد افزود: امسال نیز با استفاده از نگهبان محله و همچنین استفاده از نگهبان در آپارتمان‌ها و برج‌ها و مراکز تجاری امنیت کامل را در این گونه اماکن نیز برقرار خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود تأکید کرد: در این راستا و در صورت نیاز از نیروهای بسیج استفاده می‌شود.

گودرزی تأکید کرد: در تعطیلات نوروز امسال یک‌هزار نیروی کمکی در جاده‌ها به کار گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی با وحدت و همدلی بین دستگاه‌های خدمت‌گذار انجام می‌شود تصریح کرد: در این راستا 300 دستگاه موتورسیکلت در معابر و کوچه‌ها حضور دارند تا علاوه بر برقراری امنیت بیشتر در سطح خیابان‌ها و معابر از سرقت جلوگیری کنند.

* حضور 51 تیم گشتی در محورهای مواصلاتی استان البرز

گودرزی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه 51 تیم گشتی در راه‌های مواصلاتی استان البرز حضور دارند افزود: 270 نفر پلیس راه، 56 تیم جاده،‌ چندین تیم نامحسوس در اختیار پلیس راه هستند که امنیت جاده‌ها را برقرار کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود از رانندگان خواست تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی تجهیز کنند.

گودرزی در ادامه همچنین به شماره 117 اشاره کرد و در پایان گفت: شهروندان با تماس با این شماره می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و نظرهای خود را در مورد مأموران پلیس راه ارائه دهند.

انتهای پیام/2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول