اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

احداث سالن ورزشی و زمین چمن فوتبال در ریز و آبگرمک شهرستان جم

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از احداث سالن ورزشی و زمین چمن فوتبال در ریز و آبگرمک شهرستان جم خبر داد.

احداث سالن ورزشی و زمین چمن فوتبال در ریز و آبگرمک شهرستان جم

رضا جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم اظهار داشت: گسترش فضاهای ورزشی در شهرستان‌های مختلف در دستور کار این مدیریت قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در سال جاری با شتاب و کیفیت خوبی انجام گرفته و به نتایج خوبی نیز در بسیاری از موارد رسیده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: شهرستان جم دارای استعدادهای ارزشمندی در حوزه ورزش است و باید نسبت به افزایش فضاهای ورزشی برای شکوفایی استعدادهای جوانان شهرستان اقدام کنیم.

جمشیدی تصریح کرد: بدون تردید توسعه اماکن ورزشی و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی موجبات جذب جوانان به ورزش می‌شود و این امر در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز تاثیر بسزایی دارد.

وی ابراز داشت: در روستاهای شهرستان جم نیز اقدامات خوبی در گسترش فضاهای ورزشی انجام گرفته و در حد توان و ظرفیت موجود اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تعمیر و رفع مشکلات کف پوش سالن جام جم از برنامه‌های این مدیریت در نیمه دوم سال جاری است.

جمشیدی همچنین از پیگیری ادامه روند اجرایی سالن ورزشی روستای چاهه خبر داد و افزود: برای تکمیل طرح‌های ورزشی نیازمند اعتبارات لازم هستیم که با پیگیری مسئولان محقق می‌شود.

وی از احداث سالن ورزشی و زمین چمن فوتبال در ریز و آبگرمک خبر داد و اظهار داشت: این اماکن برای رشد و توسعه ورزش در این شهرستان احداث می‌شود.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول