اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

فدراسیون فوتبال دست مدیران ورزشی خوزستان را خالی نگذارد

امام جمعه موقت اهواز گفت: از رئیس فدراسیون فوتبال کشور درخواست دارم که دست مدیران ورزشی استان را خالی نگذارد و به آن‌ها کمک کند.

فدراسیون فوتبال دست مدیران ورزشی خوزستان را خالی نگذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی در حاشیه همایش تجلیل از ورزشکاران باشگاه ملی حفاری اهواز اظهار کرد: امروز یک ورزشگاه با درجه a آسیا در استان داریم اما با توجه به جوانان پرشور و با همتی که داریم اگر امکانات لازم در اختیار آن‌ها قرار گیرد بیش از اکنون افتخار آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت ورزش خوزستان بیان کرد: باشگاه ملی حفاری با 14 رشته ورزشی در لیگ‌های کشوری و بین‌المللی توانسته است بستر مناسب را برای جوانان استان و کشور فراهم کنند تا آن‌ها وارد عرصه شوند.

*حق خوزستان ادا نشده است

حاجتی ادامه داد: از رئیس فدراسیون فوتبال کشور درخواست دارم که دست مدیران ورزشی استان را خالی نگذارد و به آن‌ها کمک کند تا بتوانیم جوانان پرشوری را که درصدد کسب افتخارات بیشتر هستند تامین کرده و نتایج بهتری به دست آورند.

وی افزود: خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد اما تاکنون حق استان ادا نشده است و ما به عنوان خدمت‌گزاران مردم از این موضوع گلایه‌مند هستیم.

امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز مناطقی از استان در محرومیت به سر می‌برند که اگر امکانات لازم در اختیار آن‌ها قرار گیرد قطعا عملکرد ورزش استان بهتر خواهد بود.

وی به ارتباط بین ورزش و معنویت اشاره کرد و افزود: امروز ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی یکی از منابع و گذرگاه‌های صدور انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، همچنین حضور تعدادی روحانی در ورزشگاه‌ها از نکات بسیار مهم در امر فرهنگی است و باعث به وجود آمدن معنویت در ورزش می‌شود.

*مسلمان شدن «فلیپ ساندرس» مدافع تیم فوتبال سوئیس

حاجتی در ادامه به مسلمان شدن «فلیپ ساندرس» مدافع تیم فوتبال سوئیس اشاره کرد و افزود: این در حالی است که بسیاری از بازیکنان آمریکایی و اروپایی در سال‌های اخیر به اسلام ایمان آوردند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 24 هزار نفر با گذرنامه انگلیسی به مکه مشرف شدند افزود: در سال گذشته 25 هزار نفر با گذرنامه خارجی به سفر خانه خدا مشرف شدند.

امام جمعه موقت اهواز در پایان گفت: انقلاب اسلامی در حال جهانی شدن است و امروز همه جا در خصوص ایران و دسترسی صحبت می‌کنند.

انتهای پیام/72015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول