اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حقوقی گمرک خراسان جنوبی:

235 قاچاقچی در خراسان جنوبی متهم شدند

رئیس اداره حقوقی گمرک خراسان جنوبی گفت: طی سه ماهه دوم سال جاری تعداد 235 نفر در ارتباط با قاچاق متهم شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 128 نفر افزایش داشته است.

235 قاچاقچی در خراسان جنوبی متهم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌حسین استادی بعد از ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند اظهار داشت: در سه ماهه دوم سال جاری تعداد 197 فقره پرونده در ارتباط با قاچاق در استان تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 95 مورد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: طی سه ماهه دوم سال جاری تعداد 235 نفر در ارتباط با قاچاق متهم شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 128 نفر افزایش داشته است.

افزایش 129 درصدی پرونده‌های قاچاق

رئیس اداره حقوقی گمرک خراسان جنوبی با بیان این‌که 62 فقره پرونده قاچاق کمتر از ارزش 10 میلیون ریالی بوده است، تصریح کرد: همچنین تعداد پرونده‌های قاچاق با ارزش ریالی ببشتر از 10 میلیون ریال 135 فقره بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 129 درصد افزایش مواجه شده است.

استادی بهای مجموع پرونده‌های قاچاق را 150 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 77 درصد افزایش داشته است.

وی جریمه وصولی قاچاق را 767 میلیون و 347 هزار و 316 ریال عنوان کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره حقوقی گمرک خراسان جنوبی یادآور شد: جریمه تعیین شده برای پرونده‌های قاچاق 428 میلیارد و 287 میلیون بوده که 65 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/69017/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول