اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

اغلب هیئت‌های ورزشی زنجان سالن اختصاصی دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 90 درصد از ورزش‌های فعال در سطح استان زنجان سالن اختصاصی دارند، گفت: به جز چند هیئت جدید اغلب هیئت‌های ورزشی زنجان سالن اختصاصی دارند.

اغلب هیئت‌های ورزشی زنجان سالن اختصاصی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان با اشاره به رونق ورزش در رسانه‌ها طی هفته‌های گذشته اظهار داشت: این رونق بعد از مدت‌ها صورت گرفته است.

وی تعداد ورزشکاران سازماندهی شده ورزش‌های رزمی استان زنجان را 2 هزار نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد ورزشکار جدا از ورزشکارانی است که به صورت همگانی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تعداد ورزشکاران سازمان یافته کشوری را هفت میلیون نفر اعلام کرد و ادامه داد: تعداد زیادی هم ورزشکار در سطح کشور داریم که ثبت‌نامی در محلی خاص انجام نداده‌اند.

رحمانی تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته را با توجه به تعداد جوانان کشور کم اعلام کرد و گفت: باید تلاش کرد تا جمعیت ورزشکار سازمان‌یافته را در کشور افزایش داد.

این مدیر ورزشی تصریح کرد: بر اساس برنامه پنج ساله، 20 درصد از جمعیت جوان کشور باید به عنوان ورزشکار سازماندهی شوند.

رحمانی تعداد سبک‌های فعال هیئت ورزش‌های رزمی را 22 سبک اعلام کرد و گفت: ایجاد هماهنگی بین این همه سبک در نوع خود کار دشواری است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان همواره جزو هیئت‌های برتر بوده است، عنوان کرد: موفقیت هیئت‌ ورزش‌های رزمی زنجان مرهون همکاری و هماهنگی بین سبک‌ها و ورزشکاران است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تعداد مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران ورزش‌های رزمی را 200 مدال اعلام کرد و افزود: یک پنجم مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران در این هیئت به دست آمده است.

این مدیر ورزشی با بیان اینکه ورزش‌های رزمی سالن اختصاصی برای ورزشکاران خود دارد، ابراز امیدواری کرد که طی چهار سال آینده با برنامه‌ریزی بهتر وضعیت این ورزش را بهبود بخشید.

رحمانی بر گسترش ورزش همگانی در همه ورزش‌ها از جمله ورزش‌های رزمی تاکید کرد و ادامه داد: مهم‌تر از ورزش اخلاق است چراکه قهرمانی‌های ورزش زودگذر است ولی آنچه می‌ماند، اخلاق است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 90 درصد از ورزش‌های فعال در سطح استان زنجان سالن اختصاصی دارند، تصریح کرد: به جز چند هیئت جدید اغلب هیئت‌های ورزشی سالن اختصاصی تمرین دارند به نحوی که برخی از هیئت‌های قدیمی صاحب 2 سالن هم هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به تلاش‌های انجام شده برای خودگردان شدن هیئت‌های ورزشی به لحاظ مالی اشاره کرد و ادامه داد: طی سال‌های گذشته تجلیل‌های خوبی از ورزشکاران استان زنجان انجام شده است.

این مدیر ورزشی به تشکیل مجمع خیران ورزش در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این مجمع کمک‌هایی هم به ورزش کرده که در بین هیئت‌ها توزیع شده است.

رحمانی به برنامه‌ریزی انجام شده برای اختصاص 2 درصد از درآمدهای معادن به ورزش استان زنجان خبر داد و گفت: مسئولان ارشد زنجان هم از این برنامه‌ریزی حمایت کرده‌اند چراکه معتقدند صنایع به ازای فعالیت و کسب سود باید هزینه‌هایی هم را در این عرصه متقبل شوند.

وی به همکاری خوب شورای شهر زنجان با هیئت‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: طی سال‌های گذشته بودجه خوبی از طرف شورای اسلامی شهر زنجان به ورزش اختصاص داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ابراز امیدواری کرد که شورای چهارم اسلامی شهر زنجان هم به حمایت‌های خود از ورزش استان و شهرستان ادامه دهد.

این مدیر ورزشی تصریح کرد: درآمدهای تخصیص یافته از طرف شورای اسلامی شهر زنجان به صورت عادلانه در بین هیئت‌های ورزشی توزیع می‌شود.

رحمانی منابع مالی را در عرصه ورزش محدود و نیازها را نامحدود اعلام کرد و گفت: باید بین این درآمدها و نیازها تعادل برقرار کرد.

انتهای پیام/73004/م40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول