اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گشایش بودجه منوط به ثبات وزارت ورزش و جوانان است

ابراهیمی: منکر اشتباهاتمان در ورزش نمی‌شویم

معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تمام فعالیت‌هایی که در ورزش اصفهان انجام شده، بر مبنای آینده‌نگری بوده است اما در این مسیر اشتباهاتی نیز وجود داشته که منکر آن نمی‌شویم.

ابراهیمی: منکر اشتباهاتمان در ورزش نمی‌شویم

غلامعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد، اظهار کرد: سیاست‌های کلی ورزش اصفهان توسط مدیریت اداره کل تدوین شده و کل سیستم ورزش اصفهان موظف به حرکت در این مسیر و اعتلا آن هستند.

وی ورزشگاه نقش جهان را یکی از اولویت‌های مهم ورزش اصفهان در یک سال گذشته عنوان کرد و گفت: تکمیل ورزشگاه نقش جهان تمام تلاش‌های اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را تحت‌الشعاع خود قرار داده بود.

معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: از زمانی که جواهری مسئولیت ورزش اصفهان را برعهده گرفته، پیگیری‌های زیادی برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان صورت گرفته است.

ابراهیمی تاکید کرد: در صورتی که اعتبار مورد نیاز تامین شود، فاز نخست ورزشگاه تکمیل شده و آماده بهره‌برداری خواهد شد، استاندار جدید اصفهان نیز در بازدید اخیر خود بر سرعت گرفتن روند تکمیل ورزشگاه تاکید کردند.

* تشکیل مجمع خیران ورزش‌یار

وی تشکیل مجمع خیران ورزش‌یار را یکی از اقدامات مهم ورزش اصفهان دانست و گفت: این مجمع برای نخستین بار در استان اصفهان تشکیل شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز فعالیتش آغاز شد.

ابراهیمی با بیان اینکه 280 پروژه نیمه تمام ورزشی به مجمع خیران ورزش‌یار واگذار شده است، تصریح کرد: خانه کشتی یکی از پروژه‌هایی است که توسط خیران به بهره‌برداری رسیده است و در آینده‌‌ای نزدیک با مراسمی رسمی افتتاح خواهد شد.

*فشار مالی و محدودیت بودجه‌ای

معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به ساماندهی هیئت‌های ورزشی نیز اشاره کرد و افزود: درطول یک سال گذشته مشکلات مالی فشارهای زیادی را به ورزش اصفهان وارد کرده است اما با این وجود شرایط رضایت بخش است.

وی در مورد گشایش مالی در وضعیت مالی هیئت‌های ورزشی بیان کرد: اختصاص بودجه به ادارات ورزش و جوانان منوط به مشخص شدن وضعیت وزیر ورزش و ثابت یافتن وزارت خانه ورزش و جوانان است  و پس از تعیین وزیر جدید کارها بر روی روال خواهد افتاد.

ابراهیمی با بیان اینکه ورزش اصفهان در رشته‌های مختلف همواره یکی از قدرت‌های برتر کشوری بوده است، تاکید کرد: با وجود محدودیت‌های مالی خوشبختانه این روند دستخوش تغییر نشده و در رشته‌های مختلف توانسته‌ایم برتری خود را حفظ کنیم.

پیش‌کسوت ورزش اصفهان با بیان اینکه تمام تلاش‌های برای ارتقای ورزش استان اصهفان است، تاکید کرد: در ورزش منابع انسانی شرط اصلی هستند اما وجود منابع مالی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و برای یک برنامه ساده ورزشی نیز باید تامین اعتبار شود.

وی ادامه داد: برخی از هیئت‌های ورزشی استان اصفهان داعیه قهرمانی در آسیا را دارند و باید تلاش‌ها به سمتی پیش برود که ضمن حفظ این شرایط، روند رو به توسعه‌ای را در پیش بگیریم.

*درس گرفتن از اشتباهات

ابراهیمی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اگر فرصت جبران داشتید، کدام اقدام یک سال گذشته را انجام نمی‌دادید، تاکید کرد: تمام فعالیت‌هایی که در ورزش اصفهان انجام شده، بر مبنای آینده نگری بوده است اما در این مسیر اشتباهاتی نیز وجود داشته است.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم از اشتباهات گذشته درس بگیریم و آن‌ها را دیگر تکرار نکنیم.

*دغدغه تجلیل از قهرمانان

برخی از روسای هیئت‌های ورزشی مدعی شده‌اند که با توجه به مشکلات موجود، در صورت نبود ابراهیمی در پست معاونت امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از سمت خود کنار می‌رفتند.

ابراهیمی در مورد این مساله تاکید کرد: این نظر لطف دیگران به من بوده است اما مساله اصلی اینجاست که این افراد بر اساس ظرفیت وجودی خود فعالیت کرده‌اند.

وی در مورد عدم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان اصفهان در رشته‌های مختلف تصریح کرد: از یک سال گذشته تاکنون دغدغه تجلیل از قهرمانان را داشته‌ایم اما به دلیل محدودیت‌های بودجه‌ای انکانش فراهم نشده است؛ با این وجود همچنان نیز به دنبال ساز و کاری برای تجلیل از قهرمانان هستیم.

*اتفاقات شیرین ورزش اصفهان

معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد اتفاقات شیرین ورزش اصفهان در یک سال گذشته تصریح کرد: اتفاقات خوبی در ورزش اصفهان در سطح باشگاهی و کشوری رقم خورد که مهم‌ترین آن می‌توان به قهرمانی ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های تکواندو، وزنه‌برداری و دومیدانی و قهرمانی تیم بسکتبال فولاد ماهان در جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد.

ابراهیمی در پایان این گفت‌وگو با انتقاد از حاشیه‌سازی برخی رسانه‌ها تاکید کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم حمایت بیشتری را از ورزش صورت بدهند، انتقاد صحیح و سازنده بسیار خوب و به جا است اما نباید به تخریب افراد پرداخت.

انتهای پیام/63006/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول