اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 18 سال؛

هتل ورزش گرگان سال 93 به بهره‎برداری می‎رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: هتل ورزش گرگان که در محله چاله باغ این شهرستان استقرار یافته پس از 18 سال که در مرحله فونداسیون قرار داشت، اکنون به رشد فیزیکی 75 درصدی رسیده و اوایل سال آینده به بهره‎برداری می‌رسد.

هتل ورزش گرگان سال 93 به بهره‎برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا امشب در نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: هتل ورزش شهر گرگان ظرفیت 300 نفر را دارد و در این مکان قادر خواهیم بود تا مسابقات کشوری، بین‎المللی و آسیایی را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: گلستان استعداد برگزاری مسابقات ورزشی را در سطح جهانی دارد.

احداث 4 استخر در گرگان

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از زحمات و حمایت‎های شورای شهر و شهرداری گرگان تقدیر کرد و افزود: در مدت چند سال اخیر توجه جدی به زیرساخت‎های ورزشی گلستان به ویژه شهر گرگان شده است.

پاشا ادامه داد: در هفته دولت امسال پنج پروژه سالن ورزشی سرپوشیده در گلستان افتتاح شد که تاکنون چنین سابقه‎ای وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه گرگان از استخر متعلق به ورزش و جوانان محروم بود، یادآور شد: در حال حاضر چهار استخر در گرگان ایجاد شده است که ابتدای سال 1393 شش استخر دیگر مورد بهره‎برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر اینکه در مجموعه شهری توجه خوبی به زیرساخت‎های ورزشی شده است، اظهار داشت: گلستان از پیست دوومیدانی محروم بود اما نخستین پیست دوومیدانی در شهرستان بندرترکمن ایجاد شد و پیست کریم‎آباد نیز 50 درصد رشد فیزیکی دارد که تا 25 روز دیگر آماده افتتاح می‌شود.

پاشا از راه‎اندازی سالن رزمی ویژه ورزشکاران تکواندوکار، جودوکار و ... خبر داد و گفت: سوله سالن رزمی نصب شده و تاکنون 600 میلیون تومان هزینه داشته است که این سالن در سه ماهه نخست سال 93 به بهره‎برداری می‎رسد.

وی اظهار داشت: در گرگان چمن مصنوعی آزادی با 800 میلیون تومان اعتبار و زمین شماره دو کریم‎آباد نیز با یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار افتتاح شده است.

خوابگاه ورزشی 170 نفری کریم‎آباد به بهره‌برداری می‎رسد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از اتمام عملیات ساخت خوابگاه ورزشی 170 نفری در کریم‎آباد خبر داد و ابراز داشت: این خوابگاه با حضور یک مسئول کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید که برای محوطه‎سازی و مرمت نیازمند اعتباراتی در این زمینه هستیم.

وی در خصوص سالن دوومیدانی گفت: پروژه سالن 6 هزار نفره مرکز گلستان آغاز شده و در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی برخوردار است.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول