اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر آمل:

استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی جدی گرفته شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر آمل گفت: استعدادیابی و کشف استعدادهای بالقوه در رده‌های پایه رشته‌های مختلف ورزشی جدی گرفته شده تا آینده ورزشی مطلوبی برای کشورمان رقم زده شود.

استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روح‌الله آذرگشت عصر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر آمل در نخستین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش با رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: ورزش امری لازم و ضروری برای داشتن جسمی سالم است و اهل بیت و امامان ما نیز در روایات و احادیث متعدد به ورزش کردن تاکید داشتند.

وی با اعلام اینکه آمل علاوه بر اینکه شهری عالم‌پرور بوده و چهره‌های سیاسی بزرگی در سطح کلان کشور دارد، ادامه داد: این شهرستان در قهرمان‌پروری نیز از بسیاری از شهرهای بزرگ کوی سبقت را ربوده و بسیاری از سکوی‌های نخست را از آن خود کرده است.

این مسئول یادآور شد: هم‌اکنون ورزش به یک رفتار و فرهنگ تبدیل شده زیرا هر جا با رویکرد ورزشی ورود پیدا کردیم مشاهده شد که بسیاری از ناهنجاری‌ها کم شده است.

آذرگشت با اشاره به اینکه کشتی نیز یکی از رشته‌های ورزشی مدال‌آور و مورد علاقه جوانان و نوجوانان این شهرستان است، گفت: کشتی در دو بخش فرنگی و آزاد توانسته مدال‌های زیادی را به نام این شهرستان ثبت کند و حتی در سال گذشته نیز قاسم رضایی پهلوان وزن 96 کیلوگرم تیم ملی ایران در مسابقات المپیک 2012 لندن توانست با کسب سکوی نخست قهرمان این مسابقات شود.

آذرگشت با تاکید اینکه به این رشته پرطرفدار در آمل بیش از گذشته توجه شود، خواستار استعدادیابی در این رشته ورزشی شد.

وی تصریح کرد: دیگر رشته‌های ورزشی این شهرستان نیز پتانسیل خوبی دارند و باید به آنها نیز از سوی مسئولان ورزشی توجه خاصی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر آمل گفت: باید در هر رشته ورزشی از رده‌های پایه استعدادهای بالقوه را شناسایی کرده و به فعلیت رساند.

انتهای پیام/86012‌/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول