اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش

ایستگاه ثابت مشاوره ورزشی در سمیرم راه‌اندازی شد

رئیس اداره ورزش و جوانان سمیرم گفت: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، ایستگاه ثابت مشاوره ورزشی در سمیرم راه‌اندازی شد و تا پایان امسال فعالیت می‌کند.

ایستگاه ثابت مشاوره ورزشی در سمیرم راه‌اندازی شد

سید محمدرضا فلسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم ضمن گرامی داشت هفته تربیت بدنی و ورزش، به تاثیر ورزش در ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی جامعه اشاره کرد و افزود: با توجه به ضرورت ورزش در زندگی انسان، نیاز است که فرهنگ ورزش در جامعه نهادینه شود.

وی هفته تربیت بدنی و ورزش را فرصت بسیار خوبی برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه دانست و افزود: در راستای توسعه جایگاه ورزش در شهرستان سمیرم، همزمان با هفته تربیت بدنی ایستگاه مشاوره ورزش در این شهرستان راه‌اندازی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سمیرم تصریح کرد: این ایستگاه که در اداره ورزش و جوانان شهرستان مستقر است هر هفته روزهای 5شنبه از ساعت 3 تا 5 در جهت راهنمایی و مشاوره به بانوان و آقایان تا پایان سال خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به افتخارات ورزشی شهرستان سمیرم در مسابقات کشوری و جهانی ادامه داد: این شهرستان از ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار است به‌گونه‌ای که ورزشکاران شهرستان در سطح ملی و بین المللی موفق به کسب رتبه های برتر قهرمانی شده‌اند.

فلسفی با اشاره به برخی برنامه های هفته های تربیت بدنی و ورزش، از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری در روستای چهار راه سمیرم خبر داد و اظهار کرد: در این مسابقه بیش از 30کودک و نوجوان حضور داشتند که به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول