اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:

استعداد کردستانی‌ها در ورزش ذاتی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به توانمندی‌های بالای فیزیکی و بدنی ورزشکاران این استان گفت: استعداد کردستانی‌ها در ورزش ذاتی است.

استعداد کردستانی‌ها در ورزش ذاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران ظهر امروز در دیدار پیشکسوتان و دست‌اندرکاران ورزش استان کردستان و نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار کرد: جامعه ورزش استان کردستان 50 هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد.

وی افزود: به دلیل کمبود بودجه نتوانستیم خدمات مفیدی به ورزشکاران ارائه دهیم و در مسائل عمرانی حرکت به کندی صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به 110 پروژه در استان تصریح کرد: طی 15 ماه گذشته پیشرفت کار در اماکن فیزیکی استان به شکل خوب نبوده و موجب کندی در ساختار ورزش استان شده است.

وی با تأکید بر مشکل مالی بر هیئت‌های ورزشی تصریح کرد: در سال‌های گذشته اعتباری که به ورزش تزریق می‌شد به ورزش استان اختصاص نیافت.

تیشه‌گران خاطرنشان کرد: در سال 90، یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان در بحث ماده 120 در ورزش کردستان وجود داشت و در حالی که در سال 92 تا کنون به هر هیئت مبلغ 750 هزار تومان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه موفقیت ما در این مدت کمتر از سال 89 و 90 نبوده است، اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهد بعد از ورزش قهرمانی مدال‌های ورزش ما بیشتر هم شده است.

تیشه‌گران با تأکید بر اینکه محدودیت اعتباری تنها منحصر به کردستان نیست گفت: باید با اتخاذ تدابیر لازم زمینه افزایش تعداد قهرمانان استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه استعداد کردستانی‌ها ذاتی است گفت: ورزشکاران این استان از نظر فیزیکی و بدنی در شرایط مطلوبی هستند و کاملاً می‌توان به آن‌ها برای موفقیت در آینده امید بست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد: با انتخاب مدیر ورزش و جوانان کشور در آینده نزدیک زمینه رشد و بالندگی ورزش کشور و استان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/79012/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول