اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل خبر داد

بررسی مشکلات ورزش بانوان آمل با حضور رئیس شورای شهر

رئیس هیئت والیبال آمل از پیگیری و بررسی مشکلات ورزش بانوان در این شهرستان با حضور مسئولان شهری و رئیس شورای اسلامی شهر خبر داد.

بررسی مشکلات ورزش بانوان آمل با حضور رئیس شورای شهر

حسن کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: مربیان و مسئولان بانوان هیئت والیبال در نشستی با رئیس شورای اسلامی شهر آمل و دیگر اعضای این شورا به بررسی و پیگیری مشکلات ورزش بانوان در این شهرستان پرداختند.

وی بیان داشت: رئیس شورای اسلامی شهر آمل از چهره‌های ورزشی استان بوده و چند سالی است که ریاست هیئت هندبال استان را عهده‌دار است و مشکلات ورزش را در این شهرستان به خوبی لمس می‌کند.

کوچک‌زاده خاطر نشان کرد: برنامه‌های جدیدی را نیز برای بانوان در ادامه امسال دستور کار داریم.

رئیس هیئت والیبال آمل اضافه کرد: در مورد سالن ورزشی کوثر این شهرستان که زیرپوشش شهرداری است نیز صحبت‌هایی شد که در آن هزینه‌های هنگفتی برای علاقه‌مندان ایجاد شده و بانوان ورزشکار نیز رضایت چندانی از شهریه این سالن ورزشی ندارند.

این مسئول با اعلام اینکه از نحوه مدیریت سالن کوثر رضایت داریم اما کرایه و اجاره سالن گران است، گفت: با رئیس شورای اسلامی شهر مذاکراتی در این باره انجام شد تا اقدامات لازم اتخاذ شود.

به گفته رئیس هیئت والیبال آمل، فریده داوودی نیز برای ارتقای بیشتر این رشته ورزشی پرطرفدار به عنوان رئیس کمیته مربیان بانوان هیئت والیبال این شهرستان منصوب شد. 

* پایان جشنواره مینی والیبال رده‌های پایه در آمل

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه جشنواره مینی والیبال رده‌های پایه شهرستان آمل نیز ماه گذشته برای دومین سال متوالی برگزار شد، اذعان داشت: در رقابت‌های برگزار شده 16 تیم در قالب چهار گروه به دیدار هم رفتند که پس از برگزاری 34 بازی تیم والیبال آموزش و پرورش به مقام قهرمانی دست یافت.

کوچک‌زاده یادآور شد: تیم کانون والیبال محمد نائیجی نائب قهرمان شده و تیم کانون والیبال امیدی به جایگاه سوم رسید.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها در سالن ورزشی سرپوشیده شهید حسن‌نژاد با همکاری ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و هیئت والیبال آمل برپا شد.

به گفته کوچک‌زاده، منتخبی از جشنواره کانون‌های مینی والیبال این شهرستان برای راه‌اندازی تیم منتخب مینی والیبال آمل زیر چتر هیئت والیبال قرار می‌گیرند و در سالن شهید حسن‌نژاد تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/86012/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول