اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای حداکثری اعضای مجمع

اسماعیل کریمی در ریاست هیئت ورزش‌های رزمی زنجان ابقا شد

اسماعیل کریمی با رای حداکثری مجمع انتخاباتی ورزش‌های رزمی استان زنجان در ریاست این مجمع ابقا شد.

اسماعیل کریمی در ریاست هیئت ورزش‌های رزمی زنجان ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و حضور اعضا برگزار شد.

این مجمع انتخاباتی به مانند اغلب هیئت‌ها با یک کاندیدا برگزار شد که اسماعیل کریمی با کسب حداکثر آرای ممکن به ریاست آن انتخاب شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان در این مجمع با ارائه گزارشی از عملکرد هیئت اضافه کرد: هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان در اغلب برنامه‌های فدراسیون حضور فعالی دارد.

این مسئول ورزشی به حضور 22 سبک ورزشی در هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان اشاره و تصریح کرد: ورزشکاران زنجانی در هر مسابقه‌ای که حضور داشته باشند موفق به کسب مدال‌‌های متعدد می‌شوند.

کریمی به متعدد بودن سبک‌های ورزشی در زیر مجموعه هیئت‌ ورزش‌های رزمی اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های انجام شده تنش‌های موجود در بین این سبک‌ها به حداقل رسیده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی موجود در ورزش از جمله ورزش‌های رزمی گفت: با وجود همه تلاش‌های انجام شده لیگ ورزش‌های رزمی در سال گذشته برگزار نشد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان به کسب مدال‌های متعدد در ورزش‌های رزمی توسط ورزشکاران استان زنجان اشاره و تصریح کرد: با وجود این همه موفقیت تجلیلی از این ورزشکاران انجام نشده است.

این مسئول در ادامه گزارشی از منابع مالی و هزینه‌های هیئت‌های ورزش‌های رزمی به مجمع ارائه داد که بین هزینه‌ها و درآمدها، اختلاف حسابی به نفع هزینه‌ها وجود داشت که گویا هیئت‌ ورزش‌های رزمی منابعی را برای درآمدزایی تعریف و هزینه‌ها را از طریق آنها جبران می‌کند.

کریمی به انتظارات موجود از اداره کل ورزش و جوانان برای حمایت‌های مالی از هیئت ورزش‌های رزمی اشاره کرد و گفت: این اداره کل باید حمایت بیشتری از این هیئت بکند.

وی با بی‌توقع خواندن ورزشکاران ورزش‌های رزمی متذکر شد: این ورزشکاران ارزش هر نوع هزینه‌ای را دارند و باید برای آنها هزینه کرد.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول