اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه ولایت در حاشیه بازسازی واقعه غدیر در زنجان

رئیس حوزه هنری استان زنجان از برگزاری نمایشگاهی در حاشیه برنامه بازسازی واقعه غدیر در این استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه ولایت در حاشیه بازسازی واقعه غدیر در زنجان

حمیدرضا اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بازسازی واقعه غدیر در استان زنجان یک طرح بزرگ استانی است که با پشتیبانی دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر دخیل هستند، تاکید کرد: باید در اجرای این مراسم همکاری‌های لازم را داشته باشند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های پشتیبانی چون سپاه، ارتش، اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری زنجان حمایت‌های بسیار خوبی از اجرای این برنامه داشته‌اند، تصریح کرد: این در حالی است که دستگاه‌های فرهنگی آنگونه که باید حساسیت داشته و وارد کار شوند، همکاری ندارند.

اسماعیلی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر نقش بسیار موثری دارند، ادامه داد: این برنامه، طرحی است که باید با باور و اعتقاد قلبی نسبت به آن اقدام کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در مجموع اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان برای اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر در استان زنجان در نظر گرفته شده، اضافه کرد: اگر پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی مختلف نبود، هزینه‌ها بیش از این رقم می‌شد.

وی مقابله با تهاجمات دشمنان که به اعتقادات شیعه صورت می‌گیرد را از مهم‌ترین اهداف بازسازی واقعه غدیر در استان زنجان برشمرد و افزود: این برنامه در شهر قیدار نیز برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه بخش نمایشی بازسازی واقعه غدیر از صحنه‌های مختلفی تشکیل شده است، تصریح کرد: در مجموع 400 هنرور و 45 بازیگر اصلی و فرعی در این نمایش حضور دارند.

اسماعیلی آماده سازی فضای مناسب برای حضور تماشاگران را از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته دانست و متذکر شد: تشویق و ترغیب مردم برای حضور در مراسم بازسازی واقعه غدیر در استان زنجان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: تبیین فرهنگ شیعه و اهمیت آن از جمله رویکردهای برگزاری برنامه بازسازی واقعه غدیر در استان زنجان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول