اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان:

لیگ شنا و واترپلوی شمال‌غرب در زنجان برگزار می‌شود

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان به انتخاب زنجان به عنوان پایگاه قهرمانی شمال‌غرب کشور اشاره کرد و گفت: در همین راستا این هیئت در صدد برگزاری لیگ شنا و واترپلوی این منطقه است.

لیگ شنا و واترپلوی شمال‌غرب در زنجان برگزار می‌شود

اکبر عرب‌دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری جشنواره مسابقات شنا و شیرجه در زنجان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با حضور شناگران مدارس شنای استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های برنامه ریزی شده برای شنا در مورد واترپلو هم مطرح و عملیاتی می‌شود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان به انتخاب زنجان به عنوان پایگاه قهرمانی شمال‌غرب کشور اشاره و تصریح کرد: در همین راستا این هیئت در صدد برگزاری لیگ شنا و واترپلوی این منطقه است.

این مسئول تصریح کرد: مسابقات لیگ شنا و واترپلوی شمال‌غرب کشور بعد از هماهنگی با کمیته‌های فدراسیون برگزار می‌شود.

عرب‌دوست با بیان اینکه مسابقات طراحی شده برای لیگ شمال‌غرب کشور برای بزرگسالان برنامه‌ریزی شده، اضافه کرد: این مسابقات در سال نخست در رده سنی جوانان برنامه‌ریزی شده و عملیاتی می‌شود.

وی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، اردبیل و زنجان را تیم‌های حاضر در مسابقات شنا و واترپلوی شمال‌غرب کشور معرفی کرد و متذکر شد: سایر تیم‌ها هم درخواست‌هایی برای حضور در این مسابقات انجام داده‌اند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان به تفاهمنامه‌های امضا شده با هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی گیلان اشاره کرد و اذعان داشت: در چند وقت اخیر مسابقات دوستانه زیادی بین تیم‌های دو استان برگزار شده است.

انتهای پیام/73004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول