اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سابق ایلام:

مردم ایلام دارای سه شاخصه غیرت، معرفت و قدرشناسی هستند

استاندار سابق ایلام گفت: مردم ایلام دارای سه شاخصه غیرت، معرفت و قدرشناسی هستند.

مردم ایلام دارای سه شاخصه غیرت، معرفت و قدرشناسی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود عباس‌زاده مشگینی ظهر امروز در جمع مدیران استان ایلام اظهار داشت: گروهی و یا شخصی برنامه‌ای را در راستای انتخابات ارائه می‌کند. این برنامه وقتی مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرد موضوعیت می‌یابد و حاملان آن برنامه نیز موضوعیت می‌یابند.

وی ادامه داد: اگر تفکر جناحی بر این مبنا باشد عمل خوبی است، ایستادن پای قول‌هایی که در دوران انتخابات به مردم وعده شده است هم عمل خوبی است و دولت نیز با عمل کردن به این وعده‌ها جایگاه خود را می‌یابد و اگر نام این کار را تفکر جناحی بنامیم کار خوبی کرده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: تفکر فراجناحی نیز در برخی مواقع خیلی خوب است، تفکر فراجناحی از جایگاه مقام معظم رهبری بسیار خوب است.

عباس‌زاده مشگینی تصریح کرد: تفکر فراجناحی از جایگاه یک استاد دانشگاه، از جایگاه یک فیلسوف، از جایگاه یک مورخ و ... خیلی عالی است.

استاندار سابق ایلام گفت: اگر در میدان رقابت برنامه‌ای ارائه شد این برنامه در حوزه اقتصاد و سیاست شقوق مختلف و مشخصی دارد و افرادی هم باشند آن را عملیاتی کنند هم کار بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: من روز اولی که استان ایلام آمدم اعلام کردم که استان ایلام به دو مشخصه غیرت و معرفت شناخته شده است.

این مسئول اضافه کرد: اعلام کردم که همه خاک استان ایلام مهر نماز است، این خاک آکنده به عطر شهداست، اما امروز به تجربه به یک شاخصه دیگر هم رسیدم و آن قدرشناسی مردم استان ایلام است.

عباس‌زاده مشگینی تصریح کرد: مردم استان ایلام قدر کار، اخلاص و انگیزه‌های الهی را می‌دانند، پس می‌توان به جرات اعلام کرد که استان ایلام سه پایه شناختی غیرت، معرفت و قدرشناسی دارد.

* از قدرشناسی مردم استان ایلام متشکرم

استاندار سابق ایلام کرد: من در حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان ایلام، سادات و ائمه جمعه از این قدرشناسی مردم استان ایلام صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

وی ادامه داد: من زمانی وارد استان ایلام شدم با چند محدودیت از جمله محدودیت زمانی مواجه بودم من روز عرفه سال پیش وارد استان شدم و اگر زمان معارفه استاندار جدید ایلام به تاخیر نمی‌افتاد و هفته پیش انجام می‌شد درست روز عرفه امسال استان را ترک می‌کردم.

این مسئول اضافه کرد: افتخار نوکری مردم استان ایلام برای اینجانب یک سال قمری بود یعنی از عرفه سال 91 تا عرفه سال 92.

عباس‌زاده مشگینی تصریح کرد: دومین محدودیتی که مرا در تنگنا گذاشت محدودیت شدید مالی بود که همه دلیل آن را بهتر از بنده می‌دانند.

استاندار سابق ایلام گفت: اولویت نخست من در استان موضوع انتخابات بود که خوشبختانه با سربلندی آن را اجرایی و محقق کردم.

انتهای پیام/2246/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول