اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی 8 تا 10 سال

برترین‌های لیگ شنای استان قم معرفی شدند

برترین‌های دور رفت از چهارمین دوره پیکارهای قهرمانی لیگ شنا پسران استان قم در رده سنی 8 تا 10 سال معرفی و تجلیل شدند.

برترین‌های لیگ شنای استان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم مسابقات دور رفت از چهارمین دوره پیکارهای لیگ شنا پسران قهرمانی استان قم به مناسبت هفته تربیت بدنی ورزش برنامه‌ریزی شده است.

رقابت‌های چهارمین دوره لیگ شنا قهرمانی پسران استان قم با شرکت تیم‌های هفتم تیر، نور، دریا، فرهنگیان، موج، کوثر، غدیر، شهید بهشتی و شکوهیه ویژه نونهالان پسر در چهار رده سنی برگزار می‌شود و طبق برنامه برترین‌های رده سنی 8 تا 10 سال دور رفت آن با معرفی برترین‌ها پایان یافت.

در رشته آزاد ماده 100 متر این مسابقات و در رده سنی هشت تا 10 سال علیرضا نوری‌زاده از تیم دریا در جایگاه نخست ایستاد و به مقام قهرمانی دست یافت در حالی که محمدامین فراهانی و پویا بهرامی از تیم شهدای هفتم تیر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در این بخش محمد هادی محمدی از تیم فرهنگیان، سجاد زینالی از تیم نور، پویا فلاح از تیم غدیر، محمدحسین قاضی از تیم نور، امیرعباس خیرخواه از تیم کوثر، علیرضا عبداللهی از تیم موج، علیرضا نادری از تیم دریا، محمدمهدی غلامی از تیم نور و محمدرضا فتحی از تیم کوثر رده‌های چهارم تا دوازدهم را از آن خود کردند.

پایان پیکارهای رشته آزاد ماده 100 متر این مسابقات و در رده سنی هشت تا 10 سال تیم شهدای هفتم تیر با 13 امتیاز صدرنشین شد، تیم دریا با 9 امتیاز در مکان دوم ایستاد و تیم نور با شش امتیاز به مقام سوم دست یافت، ضمن اینکه تیم‌های فرهنگیان با پنج امتیاز، غدیر با سه امتیاز و کوثر با یک امتیاز در رده‌های بعدی ایستادند.

در پایان مسابقات رشته آزاد ماده 200 متر در رده سنی هشت تا 10 سال پویا بهرامی از تیم هفتم تیر در جایگاه نخست ایستاد، علیرضا نوری‌زاده از تیم دریا دوم شد، علیرضا عزتی از تیم هفتم تیر سوم شد و محمد هادی عزتی از تیم فرهنگیان مقام چهارم را به خود اختصاص داد تا در بخش تیمی این رشته تیم شهدای هفتم تیر با 15 امتیاز در صدر بایستد و تیم‌های دریا و فرهنگیان با هفت و پنج امتیاز دوم و سوم شوند.

در خاتمه رقابت‌های ماده قورباغه در ماده 100 متر به ترتیب پوریا بهرامی از تیم هفتم تیر، علیرضا نوری‌زاده از تیم دریا، محمد هادی محمدی از تیم فرهنگیان، پارسا رضایی از تیم کوثر و محمدحسین قاضی از تیم نور اول تا پنجم شدند و تیم‌های شهدای هفتم تیر با 9، دریا با هفت، فرهنگیان با شش، کوثر با پنج و نور با چهار امتیاز در بخش تیمی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در پیکارهای ماده 100 متر رشته قورباغه نیز به ترتیب پوریا بهرامی و عرفان شفیعی از تیم شهدای هفتم تیر اول و دوم شدند و علیرضا نوری‌زاده از تیم دریا در جایگاه سوم ایستاد، ضمن اینکه در بخش تیمی شهدای هفتم تیر با 16 امتیاز قهرمان شد.

در مسابقات رشته پروانه ماده 100 متر علیرضا نوری‌زاده از تیم دریا قهرمان شد و پوریا بهرامی و به همراه محمدامین فراهانی دو عضو تیم شهدای هفتم تیر در رده‌های دوم و سوم ایستادند، ضمن اینکه در بخش تیمی تیم شهدای هفتم تیر در صدر قرار گرفت و دریا دوم شد.

در رشته کرال ماده 100 متر رده سنی محمدامین فراهانی از تیم شهدای هفتم تیر قهرمان شد، علیرضا نوری زاده از تیم دریا در جایگاه دوم ایستاد و پوریا بهرامی از تیم هفتم تیر به همراه سجاد میرشکار از تیم قصرآبی سوم و چهارم شدند و تیم‌های شهدای هفتم تیر و دریا با 15 و هفت امتیاز اول و دوم بخش تیمی را کسب کردند.

با احتساب مجموع امتیازات کسب شده تیم‌های شرکت کننده در مسابقات رده سنی 8 تا 10 سال، تیم شهدای هفتم تیر با مجموع 81 امتیاز در صدر ایستاد و قهرمان دور رفت پیکارهای این رده سنی چهارمین دوره لیگ شنا پسران قم شد، ضمن اینکه تیم‌های دریا و فرهنگیان با 45 و 16 امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفتند.

همچنین تیم‌های نور با 10 امتیاز، کوثر با شش امتیاز، قصرآبی با پنج امتیاز و غدیر با سه امتیاز در رده بندی بخش تیمی مسابقات رده سنی 8 تا 10 سال چهارمین دوره پیکارهای قهرمانی لیگ شنا پسران قم در رده‌های چهارم تا هفتم جای گرفتند.

در بین نفرات مدال آور این رده سنی پوریا بهرامی با سه طلا، یک نقره و دو برنز بهترین عملکرد را داشت، ضمن اینکه علیرضا نوری‌زاده با دو طلا، سه نقره و یک برنز در رده دوم ایستاد و محمدامین فراهانی با یک طلا، یک نقره و یک برنز سوم شد.

در رده بندی تیمی بر اساس مدال‌های کسب شده نیز تیم شهدای هفتم تیر با چهار طلا، سه نقره و چهار برنز به مقام نخست دست پیدا کرد در حالی که تیم دریا با دو طلا، سه نقره و یک برنز در مکان دوم ایستاد و تیم فرهنگیان با یک برنز سوم شد.

انتهای پیام/78002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول