اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل خبر داد

پرداخت 834 میلیون ریال برای خدمات عمرانی به مددجویان

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل گفت: بیش از 834 میلیون ریال بابت خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل پرداخت شده است.

پرداخت 834 میلیون ریال برای خدمات عمرانی به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 834 میلیون و 114 هزار ریال بابت هزینه‌های احداث و تعمیر مسکن خانواده‌های تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در طول این مدت 56 خانواده‌ تحت پوشش کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل از خدمات عمرانی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

قدیمی با اعلام اینکه نزدیک به 521 میلیون ریال بابت کمک به خرید و ساخت پنج واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: بیش از 313 میلیون و 146 هزار ریال نیز بابت تعمیر، تکمیل و بازسازی 51 منزل مددجویی هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های کاری این نهاد ایجاد سرپناه امن برای مددجویان تحت پوشش است، ابراز امیدواری کرد: با درایت و همکاری دیگر ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی برای تمامی مددجویان تحت حمایت که فاقد منزل هستند، مسکن و سرپناه احداث کنیم.

وی اضافه کرد: طی شش ماهه‌ نخست سال‌ جاری بیش از 32 میلیارد و 804 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل بیان کرد: تسهیلات پرداختی برای 685 خانواده‌ تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

قدیمی با اعلام اینکه بالغ بر 30 میلیارد و 15 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از طریق بانک‌‌های عامل به 607 خانواده‌ تحت پوشش پرداخت شده است، یادآور شد: همچنین افزون بر 2 میلیارد و 789 میلیون ریال نیز از منابع امدادی برای 78 متقاضی پرداخت شده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های متعدد آموزشی برای مجریان طرح‌های خودکفایی ادامه داد: این کارگاه‌ها در زمینه‌های بازاریابی، اقتصادی، به‌بافی فرش، کشاورزی، دامداری، طلاسازی و... با بهره‌مندی از اساتید مجرب برای گروه هدف برگزار می‌شود.

قدیمی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های کلی کمیته‌ امداد ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است، گفت: پس از اعطای تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان تحت پوشش، ناظران و کارشناسان فنی این نهاد مشاوره‌های لازم را برای پایداری و رونق در کسب و کار به مجریان ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول