اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام:

بیش از یک میلیارد ریال حق بیمه اجتماعی به مددجویان چرام پرداخت شد

رئیس کمیته امداد چرام گفت: بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال حق بیمه اجتماعی به مددجویان چرام پرداخت شد.

بیش از یک میلیارد ریال حق بیمه اجتماعی به مددجویان چرام پرداخت شد

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای بیمه اجتماعی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان پرداخت شده است.

وی با بیان این‌که کمیته امداد امام خمینی به منظور حمایت از مددجویان و در راستای توانمندسازی آن‌ها اقدامات مختلفی ارائه می‌دهد، عنوان کرد: اجرای طرح بیمه تامین اجتماعی از سری برنامه‌های توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی و یکی از شیوه‌های خروج تدریجی مددجویان از وابستگی به چرخه حمایت این نهاد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال‌ جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 570 میلیون و 710 هزار ریال جهت تامین آتیه زنان سرپرست خانوار و همچنین مجریان طرح‌های خودکفایی به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مبلغ بابت حق بیمه 216 خانوار به جمعیت 567 نفر، که از این آمار 79 خانوار به تعداد 151 نفر زنان سرپرست خانوار و مابقی مجریان طرح‌های خودکفایی هستند، پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرام، تحقق عدالت اجتماعی، ایجاد امنیت در جامعه، همبستگی اجتماعی و رفع فقر و محرومیت را از مهم‌ترین تاثیرات بهره‌مندی مددجویان کمیته امداد امام خمینی از بیمه‌های اجتماعی ذکر کرد.

این مسئول یادآور شد: با اجرای این طرح، مددجویان علاوه بر برخورداری از دفترچه بیمه درمانی از خدمات بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری بگیری و سایر مزایا بهره‌مند می‌شوند و علاوه بر سرپرست خانوار پس از احراز شرایط قانونی لازم، فرزندان تحت تکفل وی نیز از دفترچه بیمه درمان تامین اجتماعی بهره‌مند می‌‌شوند.

انتهای پیام/82002/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول