اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

پرداخت 553 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان خدابنده‌ای

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده از پرداخت 553 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان خدابنده‌ای خبر داد.

پرداخت 553 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان خدابنده‌ای

غدیر خلجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده به منظور افزایش توان اقتصادی مددجویان این نهاد سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی، تحصیلی، فرهنگی و ... از عمده اقدامات کمیته امداد امام خمینی در طول سال است، عنوان کرد: امدادگران با بررسی وضعیت مددجویان نسبت به ارائه خدمات به آن‌ها اقدام می‌کنند.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به مزایای ارائه خدمات هدفمند به مددجویان تصریح کرد: این امر موجب توانمندسازی جامعه هدف و کاهش وابستگی آنها به کمیته امداد امام خمینی می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد شهرستان خدابنده طی شش ماهه نخست امسال تصریح کرد: در مدت مذکور به 477 مددجوی خدابنده‌ای با اعتبار بالغ بر 553 میلیون و 847 هزار ریال کمک موردی ویژه پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های موردی ویژه در راستای حل مشکلات فوری مددجویان شامل مسائل معیشتی، تحصیلی و ازدواج به جامعه هدف پرداخت شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به سرفصل‌های خدماتی امداد در حمایت از مددجویان این نهاد تصریح کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر و دهه چهارم فعالیت کمیته امداد خدمات به صورت هدفمند ارائه می‌شود.

وی با اشاره ارائه خدمات عمرانی به مددجویان کمیته امداد تصریح کرد: ارائه خدمات عمرانی به مددجویان در قالب تعمیر منازل مسکونی مددجویی و همچنین تکمیل واحدها و همچنین معرفی مددجویان برای بهره‌مندی از انشعابات آب، برق و گاز رایگان است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده همچنین به پرداخت کمک هزینه پرداخت اجاره مسکن به مددجویان اذعان داشت: طی شش ماهه نخست امسال 51 خانوار با صرف مبلغ 13 میلیون و 110 هزار ریال از این نوع خدمت بهره‌مند شدند.

وی در پایان از دیگر خدمات قابل ارائه کمیته امداد به مددجویان این نهاد را پرداخت کمک هزینه تحصیل به دانش‌آموزان و دانشجویان، اشتغالزایی برای مددجویان، برگزاری دوره‌های آموزشی مشاوره و.... عنوان کرد و گفت: کمیته امداد با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان نسبت به ارائه خدمات به آنها اقدام می‌کند.

انتهای پیام/73005/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول