اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه ولایت

30 جشن و برنامه مردمی در بیرجند برگزار می‌شود

دبیرستاد مردمی غدیر خراسان جنوبی از برگزاری 30 جشن و برنامه مردمی به مناسبت دهه ولایت در بیرجند خبر داد.

30 جشن و برنامه مردمی در بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، ابوالقاسم آرزومندان اظهارداشت: امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای تبیین اهمیت موضوع غدیر و جایگاه امام علی(ع) در دستور کار قرار گرفته است.

وی از برگزاری بیش از 30 جشن و برنامه مردمی به مناسبت دهه ولایت در بیرجند خبر داد.

دبیر ستاد مردمی غدیر خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید جایگاه امام علی(ع) در جامعه تبیین و حساس‌سازی شود، افزود: امسال جشن‌های غدیر به صورت منسجم‌تر با مشارکت مردم و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

آرزومندان با تاکید بر اینکه این ستاد بدون حمایت‌های مالی دستگاه‌ها اقدام به فعالیت کرده است، خواستار توجه و حمایت‌های مالی و معنوی از سوی مردم شد.

وی با اشاره به اینکه مردم خود باید به عنوان یک وظیفه اقدام به برگزاری جشن و مراسم کنند، افزود: حضور پررنگ مردم در جشن‌ها و مراسمات سبب ناامیدی دشمنان در هدف‌گذاری‌هایشان می‌شود.

رژه 100 تاکسی به مناسبت دهه ولایت در بیرجند

دبیر ستاد مردمی غدیر خراسان جنوبی از پیش‌بینی مراسمات ویژه اصناف، حوزه خواهران، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: امسال رژه تاکسی‌های شهری با حضور 100 تاکسی در داخل شهر نیز پیش‌بینی شده است.

آرزومندان، برگزاری کاروان شادی مردم در سطح شهر، برگزاری مراسم ضرب زورخانه در میدان ابوذر، مراسم پرده‌خوانی غدیر، برگزاری مراسم پیاده‌روی عمومی، رژه ورزشکاران در روز عید غدیرخم، جشن اصناف، تزئین بازار و راهپیمایی بازاریان و توزیع سبد غذایی بین یتیمان سادات زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این ستاد در مرکز استان عنوان کرد.

وی از برگزاری مسابقه نقاشی بین دانش‌آموزان اول تا چهارم دبستان، مسابقه انشا بین دانش‌آموزان کلاس پنجم تا ششم ابتدایی، مسابقه دل‌نوشته بین دانش‌آموزان اول دبیرستان و مسابقه روزنامه دیواری حضوری بین دانش‌آموزان دوم دبیرستان با همکاری آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: تبیین غدیرخم در بین نسل جوان باید از دوران آموزش ابتدایی مورد توجه قرار گیرد.

دبیر ستاد مردمی غدیر خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مراسم معنوی عید غدیر خم نیازمند همت و توجه مردم است، خواستار همکاری همه‌جانبه مردم در حضور برای برگزاری برنامه‌های دهه ولایت شد.

انتهای پیام/69017/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول