اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌ فقیه در قزوین در دیدار مدیرعامل خبرگزاری فارس:

رسانه‌ها ارتباط خود را با حوزه‌های علمیه بیشتر کنند

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین گفت: رسانه‌ها ارتباط خود را با حوزه‌های علمیه بیشتر کرده و از ظرفیت‌های آن استفاده کنند.

رسانه‌ها ارتباط خود را با حوزه‌های علمیه بیشتر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس با نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله هادی باریک‌بین در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: باید دقت کنیم قبل از انعکاس مطالب در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها از صحت و سقم آنها آگاه شویم و آنها را پیش از انتشار بررسی کنیم.

وی با تأکید بر تعامل بیش از پیش رسانه‌ها با حوزه‌های علمیه اضافه کرد: رسانه‌ها با بهره‌گیری از علما و روحانیون حوزه‌های علمیه می‌توانند آگاهی‌بخشی خوبی در حوزه دین به مردم دهند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین عنوان کرد: باید اصحاب رسانه ارتباط خود را با حوزه‌های علمیه برای بهره‌گیری از اساتید حوزوی و روحانیون افزایش دهند.

مدیرعامل خبرگزاری فارس نیز در این دیدار اظهار داشت: آیت‌الله باریک‌بین یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به حق زحمات و تلاش‌های ایشان در شکل‌گیری این نهضت اسلامی در دوران انقلاب و همچنین دفاع مقدس ماندنی و فراموش‌نشدنی است.

سیدنظام‌الدین موسوی با اشاره به انعکاس خطبه‌های نماز جمعه از سوی خبرگزاری فارس بیان کرد: این خبرگزاری با سرپرستی‌هایی که در استان‌های کشور دارد خطبه‌های نماز جمعه را در مناطق مختلف کشور پوشش خبری می‌دهد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس ادامه داد: خوشبختانه خبرگزاری فارس پربازدیدترین خبرگزاری کشور است و روزانه قشر عظیمی از مردم از این خبرگزاری بازدید می‌کنند.

موسوی با اشاره به جایگاه ممتاز خبرگزاری فارس در منطقه خاورمیانه و جهان عنوان کرد: این خبرگزاری با نمایندگی که در سوریه دارد تحولات این کشور را لحظه به لحظه رصد کرده و آ‌نها را منعکس می‌کند.

انتهای پیام/2667/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول