اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد قم:

رسانه‌ها جنایات آمریکا علیه ایران را تبیین کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: لازم است رسانه‌ها به تبیین صحیح جنایات آمریکا علیه نظام اسلامی و ملت ایران بپردازند و نسل امروز را با چهره واقعی امپریالیسم آشنا سازند.

رسانه‌ها جنایات آمریکا علیه ایران را تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: انتظارات زیادی از قم در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی وجود دارد و حضور حوزه‌ علمیه نیز در این زمینه بسیار تاثیرگذار است و باید از ظرفیت‌های این نهاد بزرگ نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم.

وی افزود: در بحث حضور دانشجویان در مراسم 13 آبان باید به نظرات آنها توجه ویژه صورت گیرد، زیرا تعداد زیادی از مراکز آموزش عالی در قم فعالیت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه جنایات آمریکا علیه ملت ایران قابل اغماض نیست، خاطرنشان کرد: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها باید در این زمینه پیشگام باشند و به مباحث تبیینی بپردازند.

وی ادامه داد: در بحث مبارزه با استکبار جهانی باید به مسائل شرعی یعنی ضرورت مبارزه با منکرات هم توجه و این مبحث توسط معلمان و مربیان و نیز رسانه‌ها به خوبی تبیین شود.

اسماعیلی‌طبا با اشاره به حساسیت‌های ویژه 13 آبان در سال جاری عنوان داشت: باید در این زمینه به نظرات امام راحل و رهبر معظم انقلاب مراجعه و شبهاتی را که گاهی مطرح می‌شوند، برطرف کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اعلام آمادگی این اداره کل به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم 13 آبان گفت: در این زمینه همه دستگاه‌ها باید هر آنچه در توان دارند، به کار گیرند تا روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی در ادامه به دهه بصیرت اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است در استان قم مستندی جامع در مورد قیام 19 دی ساخته و از شبکه‌های ملی پخش شود زیرا این قیام در درجه نخست مربوط به مردم قم است و باید از همین شهر نسبت به تبیین این واقعه عظیم اقدام شود.

انتهای پیام/78004/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول