اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

سیاه‌نمایی اولویت ضدانقلاب در کردستان است/ مقبولیت فعالیت رسانه‌ای فارس

استاندار کردستان با اشاره به ترفندهای دشمنان در راستای جداسازی مردم از نظام اسلامی، سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی در خصوص برخی کاستی‌ها را یکی از اولویت‌های دشمنان در استان کردستان در این راستا عنوان کرد.

سیاه‌نمایی اولویت ضدانقلاب در کردستان است/ مقبولیت فعالیت رسانه‌ای فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی عصر امروز در دیدار مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: ارتباط مسئولان با مردم حلال بیشتر مشکلات منطقه است چراکه مردم کردستان کوچکترین محبت را نیز پاسخ می‌دهند و این از توفیقات نظام اسلامی است.

به گفته استاندار کردستان، ارتباط با مردم حرکت در مسیر نظام اسلامی است و بسیاری از ذهنیت‌های منفی نسبت به این استان فرهنگی را می‌زداید.

شهبازی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این مسئله هستند که به مردم القا کنند که در استان کردستان اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است و از این مسئله به نفع خود بهره‌برداری نمایند.

وی تصریح کرد: هدف دشمنان بزرگنمایی و سیاه‌نمایی است چون می‌خواهند با این روش برنامه‌های خود مبنی بر جدایی مردم از نظام اسلامی را به پیش ببرند.

استاندار کردستان یادآور شد: ضدانقلاب برنامه گسترده‌ای علیه نظام اسلامی و به خصوص استان کردستان دارد و تمامی موارد را برای ایجاد زمینه‌های سوءاستفاده رصد می‌کنند.

شهبازی گفت: اصحاب رسانه استان کردستان باید حساسیت‌های موجود در استان را درک کنند و براساس آن اطلاع‌رسانی نمایند.

وی افزود: بنده همواره خبرنگاران را به نقد منصفانه توصیه کرده‌ام چراکه اعتقاد دارم نقد منصفانه و سازنده بسترساز رفع نواقص و مشکلات خواهد شد و در زمان مدیریت خود تا این لحظه هیچ نقدی را پاسخ نداده‌ام.

استاندار کردستان فعالیت رسانه‌ای در استان را ستود و گفت: تعهد به نظام و تلاش در زمینه انعکاس واقعیت‌ها از شاخصه‌های بارز اصحاب رسانه استان است.

شهبازی همچنین با اشاره به مقبولیت فعالیت‌های خبرگزاری فارس در استان کردستان، گفت: برای رفع مسائل و مشکلات این خبرگزاری از هیچ همکاری دریغ نخواهیم کرد.

وی برقراری ارتباط نزدیک مسئولین استان با شهروندان کردستانی را یکی از موثرترین عوامل موفقیت مدیریت خود اعلام کرد و گفت: تحقق این فرهنگ خدمتگزاری علاوه بر جلب رضایت عمومی، شرایط بالا بردن میزان مقبولیت نظام را در منطقه ارتقا داده که رسانه‌ها با انجام تحقیقات میدانی می‌توانند این مهم را بهتر درک کنند.

استاندار کردستان در پایان عنوان کرد: خبرنگاران در زمان مصاحبه با افراد منتقد در امور مختلف باید وجود واقعیات را به فرد مصاحبه‌شونده یادآوری کنند که در صورت اشاره یا عدم اشاره فرد منتقد به واقعیات، خبرنگار در مطلب خود بنا به رسالت حرفه‌ای و اخلاقی باید حقیقت را در مطالب خود برای آگاه‌سازی عموم بیاورد.

انتهای پیام/79001/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول