اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

مدیریت جدید شهرداری یاسوج از رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی استمداد می‌طلبد

شهردار یاسوج گفت: برای این‌که بتوانیم با فرهنگ‌سازی مشکلات شهری یاسوج را برطرف کنیم از رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی استان استمداد می‌طلبیم.

مدیریت جدید شهرداری یاسوج از رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی استمداد می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌اکبر جاوید ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان شهردار جدید شهر یاسوج اظهار کرد: اسم ما پایتخت طبیعت ایران است و در سرانه فضای سبز کمتر از شهرهای کویری سرانه داریم.

شهردار جدید شهر یاسوج گفت: اکنون سرانه فضای سبز در این شهر کمتر از 9 متر مربع است در صورتی که استاندارد فضای سبز 15 سانتی متر مربع می‌باشد.

شهردار جدید شهر یاسوج از ظرفیت‌های گردشگری این شهر و نبود زیرساخت‌هایی برای استفاده از این ظرفیت‌ها گفت و افزود: برای مثال اگر کسی بخواهد سه شبانه‌روز در شهر یاسوج به عنوان مسافر و گردشگر بماند، امکان‌پذیر نیست.

جاوید ادامه داد: باید یک منطقه ویژه گردشگری را در شهر یاسوج تعریف کنیم که بهترین حالت برای آن وصل کردن آبشار یاسوج و پارک جنگلی به یکدیگر است.

وی از مخوف بودن وضعیت فعلی پارک جنگلی یاسوج گفت و افزود: مکانی را آماده کرده‌ایم و تاکنون کار زیادی در آن صورت نگرفته و خلوتی پارک آن را به جایی مخوف و غیر قابل استفاده برای خانواده‌ها تبدیل کرده است.

شهردار جدید یاسوج یکی از مشکلات کنونی در آبشار یاسوج به عنوان مهم‌ترین جاذبه گردشگری شهر یاسوج را تملک دو اردوگاه توسط منابع طبیعی و آموزش و پرورش دانست و گفت: سند آن‌ها در اختیار شهرداری است و استاندار باید برای استفاده عمومی از این پارک برای ما چاره‌ای بیندیشد تا بتوانیم این دو فضا را در اختیار مردم قرار دهیم.

جاوید به چارت شهرداری یاسوج و لزوم ایجاد تغییرات در آن هم اشاره‌ای کرد و گفت: شهرداری یاسوج دارای دو منطقه است که به نظر من این مناطق باید به چهار ناحیه تقسیم شوند.

شهردار جدید شهر یاسوج در بخش دیگری از پیشنهادات خود خاطرنشان کرد: اگر نواحی ما تشکیل شود رقابت در میان نواحی ایجاد می‌شود که خود کمک بزرگی به خدمات‌رسانی بهتر خواهد کرد چرا که میان خود نواحی برای بالا بردن راندمان و کیفیت کار رقابت حاصل می‌شود.

جاوید در توضیح کارکردهای بخش فرهنگی با ذکر این موضوع که صدا و سیما و رسانه‌ها و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به کمک ما بیایند تا بتوانیم فرهنگ‌سازی برای رفع مشکلات شهری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: دست همه اصحاب رسانه را برای همکاری و تعامل تنگاتنگ می‌فشارم.

انتهای پیام/2571/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول