اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قروه عنوان کرد

ارائه خدمات حمایتی به خانواده 100 مددجوی ندامتگاه قروه

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قروه گفت: این انجمن خدمات حمایتی مستمر و موردی را به خانواده‌های 100 مددجوی زیرپوشش خود ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات حمایتی به خانواده 100 مددجوی ندامتگاه قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، امیر آیینی عصر امروز در نشست انجمن حمایت از زندانیان قروه گفت: ماهانه بالغ بر 20 میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی به 500 نفر از خانواده‌های مددجویان اهدا می‌شود.

آیینی افزود: هدف اصلی این انجمن کاهش درد و رنج ناشی از حبس است که بار اصلی آن بر دوش خانواده‌های مددجویان قرار دارد.

در این نشست که اعضای شورای اسلامی شهر قروه نیز حضور داشتند، آیینی گفت: در شورای اسلامی دور سوم قول‌های برای مساعدت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان قروه داده شد که هیچ یک از آنها محقق نشد.

وی با اشاره به وظایف و رسالت فرهنگی شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های توسعه فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی است که این امر با کاهش جمعیت زندانیان امکان‌پذیر خواهد شد.

آیینی با درخواست نگرش ویژه شورای اسلامی نسبت به فعالیت‌های خیرخواهانه انجمن حمایت از زندانیان تصریح کرد: تعامل شورای اسلامی با این انجمن می‌تواند ما را در پیشبرد بهتر امور یاری کند.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان قروه گفت: در حال حاضر 11 باب دکه عریضه‌نویسی، 2 واحد مسکونی و یک باب نانوایی زیر نظر این انجمن فعالیت می‌کنند که عواید حاصل از آن برای کمک به خانواده‌های زیرپوشش صرف می‌شود.

آیینی افزود: در حال حاضر مددجویان در حبس از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردارند و این خانواده‌های آنان هستند که علاوه بر تحمل بار نگرش‌های منفی و شماتت بار افراد جامعه، از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی نیز رنج می‌برند.

وی گفت: این انجمن به تنهایی توان ارائه کمک به خانوارهای زیرپوشش را ندارد و لذا همکاری همه افراد جامعه می‌تواند نقشی ثمربخش داشته باشد.

آیینی از برخی مردم و مسئولان نیز گلایه کرد و افزود: وقتی برای درخواست کمک به برخی افراد مراجعه می‌شود با بیان برخی سخنان، خانواده افراد زندانی را نیز به اشتباه گناهکار می‌خوانند، در حالی که این افراد نقشی در انجام جرم نداشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با مساعدت انجمن حمایت از زندانیان، امسال 3 مددجوی گرفتار در حبس با جلب رضایت شاکیان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشته‌اند.

در این جلسه یک قطعه زمین به مساحت 180 مترمربع برای کمک به انجمن حمایت از زندانیان اهدا شد.

انتهای پیام/79009/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول