اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

صبای قم برابر ذوب آهن متوقف شد/ دومین تساوی صبا در لیگ سیزدهم

صبای قم در سیزدهمین هفته سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال باشگاه‌های برتر کشور برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

صبای قم برابر ذوب آهن متوقف شد/ دومین تساوی صبا در لیگ سیزدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیزدهمین هفته از دور رفت بازی های سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در حالی بر اساس برنامه سازمان لیگ با انجام سه بازی آغاز شد که طی آن صبای قم در دیداری حساس برابر ذوب آهن اصفهان به تساوی تن داد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان از هفته سیزدهم دور رفت مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به قضاوت قاسم واحدی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و شاگردان محمد مایلی کهن در ششمین میهمانی لیگ، دومین تساوی این فصل را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

صبای قم در حالی در این دیدار حساس هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته برتر باشگاه‌های کشور مقابل ذوب آهن اصفهان به تساوی رسید که پیش از این نیز یک بار برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خانه با تساوی متوقف شده بود و بدین ترتیب برای دومین بار در این فصل در لیگ برتر مساوی کرد و فرصت صعود به رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر را از دست داد.

شاگردان محمد مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای بهبود موقعیت خود و رسیدن به بالای جدول رده‌بندی این فصل لیگ برتر و همچنین تعقیب بالانشین‌های جدول، بازی هماهنگی را به نمایش گذاشته و چند بار تا آستانه فروپاشی دروازه ذوب آهن اصفهان پیش رفتند اما موفق به گلزنی نشدند.

نکته‌ای که در این دیدار بیش از همه به چشم آمد، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نیز چندین بار مقابل دروازه صبای قم موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد و حتی آنها در لحظات پایانی می‌توانستند از راه دور دروازه صبای قم را باز کنند که مانند چندین موقعیت دیگر این مهرداد طهماسبی بود که مانع بازشدن بیشتر دروازه صبا شد.

باقی ماندن صبا در مکان دهم

صبا در این دیدار توسط کیوان امرایی به گل اول بازی در نیمه نخست رسید اما در نیمه دوم یک پنالتی تقدیم تیم حریف کرد و بدین ترتیب بار دیگر در کسب پیروزی ناکام ماند تا همچنان استرس و نگرانی بابت موقعیت این تیم در جدول رده بندی در دل و ذهن هواداران صبا باقی بماند.

در حالی که صبای قم باز هم مانند دیگر دیدارهای این فصل بارها موقعیت گلزنی را از دست داد برای سومین هفته متوالی از کسب پیروزی محروم شد تا در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با 15 امتیاز در مکان دهم باقی بماند و منتظر روزها و هفته‌های آتی لیگ سیزدهم باشد.

صبای قم در هفته چهاردهم از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه دوم آبان ماه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال مس کرمان خواهد بود، ضمن اینکه روز هفدهم آبان ماه نیز در ورزشگاه انقلاب کرج به میهمانی تیم سایپا البرز می‌رود.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول