اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دهم لیگ برتر هندبال

صبای قم در میهمانی هپکو برای کسب دومین پیروزی تلاش می‌کند

تیم هندبال صبای قم در دهمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به دنبال کسب دومین پیروزی خود به مصاف هپکو اراک می‌رود.

صبای قم در میهمانی هپکو برای کسب دومین پیروزی تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در فاصله 2 هفته به پایان دور رفت از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر هندبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور از فردا دیدارهای هفته دهم آغاز می‌شود و طی آن مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل و فانوس به دستان برای جدایی از انتهای جدول رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند.

در بالای جدول رده‌بندی تیم‌های همنام ثامن‌الحجج سبزوار و ثامن‌الحجج مشهد مقدس جدال نزدیک و تنگاتنگی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل نخست مسابقات این دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور دارند و در انتهای جدول نیز سه تیم برای فرار از قعر می‌جنگند.

تیم‌های قعرنشین جدول از رده یازدهم تا نهم به ترتیب تیم‌های کاسپین قزوین، نیروی زمینی تهران و صبای قم هستند که در حال حاضر فاصله نزدیکی با یکدیگر دارند و هر کدام از آن‌ها اگر این هفته بتوانند حریف خود را شکست بدهند موقعیت بهتری در جدول پیدا می‌کنند.

نیم فصل اول از رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه بیست و پنجم مهرماه آغاز می‌شود و عصر روز جمعه بیست و ششم مهرماه در حالی پایان می‌یابد که طی آن صبای قم قرار است در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم هپکو اراک برود.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال کشورمان، بازی‌های لیگ برتر هندبال عصر روز پنج‌شنبه هفته جاری و با برگزاری سه دیدار وارد هفته دهم خود خواهد شد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته شاگردان علیرضا حبیبی در ثامن‌الحجج مشهد میزبان سنگ آهن بافق خواهند بود و در دیگر دیدار صبای قم به مصاف تیم هپکو اراک خواهد رفت تا باخت‌های اخیر را فراموش کند.

صبای قم در هشت مسابقه قبل خود موفق به کسب یک پیروزی در جدال خارج از خانه برابر تیم نیروی زمینی تهران و همچنین یک تساوی در میهمانی تیم مس پارس فلاورجان شده است اما در دیگر بازی‌های خود به تیم‌های صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، کاسپین قزوین، ثامن‌الحجج مشهد مقدس، سنگ آهن بافق یزد و نیک اندیشان شهرداری اصفهان باخته است.

تیم هندبال صبای قم در صورتی که بتواند تیم هفت امتیازی رده هفتم جدول رده‌بندی یعنی هپکو اراک را در هفته دهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور شکست بدهد این شانس را دارد که خود را از 2 تیم پایین جدول جدا کرده و به بازگشت به جمع بالای جدولی‌ها امیدوار باشد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول