اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر

مهاجم صبای قم صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر / عنایتی استاد خراب کردن پنالتی

مهاجم تیم صبای قم تا پایان هفته دوازدهم از نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال در صدر جدول گلزنان لیگ سیزدهم قرار دارد و تنها بازیکنی است که بیشترین پنالتی را از دست داده است.

مهاجم صبای قم صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر / عنایتی استاد خراب کردن پنالتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، غلامرضا عنایتی با 37 سال سن امسال دومین فصل حضور خود در تیم فوتبال صبای قم را سپری می‌کند زیرا پیش از این در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیز عضو صبای قم بود و توانست با زدن 18 گل بهترین گلزن این تیم لقب بگیرد.

در حالی که تاکنون 12 هفته از بازی‌های نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شده و تنها سه هفته به پایان دور رفت لیگ سیزدهم باقی مانده است، صبا هنوز جایگاه خوبی در جدول ندارد و خطر رفتن به جمع فانوس به دست‌ها بیخ گوش مایلی کهن و صبا احساس می‌شود.

صبای قم تیمی است که بعد از پایان دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد 11 بازیکن خود را به دلایل مختلف از دست داد و 11 بازیکن جدید که عمدتا آن‌ها جوان و جویای نام هستند، به جای نفرات جدا شده به صبا آمده‌اند. صبا از جمله تیم‌هایی محسوب می‌شود که در مقایسه با بسیاری از تیم‌های لیگ برتری بازیکنان کم نام و نشان و جویای نام زیادی دارد و کارشناسان معتقدند که این تیم یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر و البته از جمله کم هزینه‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ سیزدهم محسوب می‌شود.

صبا بازیکنان آینده‌داری دارد که می‌توانند با درخشش در ترکیب این تیم و بزرگی کردن در مقابل تیم‌های سرشناس لیگ برتر، خود را خیلی زود به جایگاه‌های بالا رسانده و حتی در سطح اول فوتبال کشور مطرح شده و عضو تیم ملی فوتبال کشورمان شوند.

در کنار بازیکنان جوان و جویای نامی که امسال زیر‌نظر یک مربی علاقمند به جوانان یعنی محمد مایلی کهن کار می‌کنند، چهره‌های کارکشته و با تجربه‌ای همچون مرتضی کاشی، محسن بیات، اکبر صادقی، مجید حیدری و غلامرضا عنایتی نیز در ترکیب صبای قم حضور دارند که مدیران صبا امیدوارند جوان‌ترها از بازی در کنار این نفرات تجربه کسب کنند اما گویا اعتماد به این جوان‌ها نسبت به لیگ یازدهم که صبا با جوان‌های خود به لیگ قهرمانان رفت کمی سختی زیاد دارد.

با این حال غلامرضا عنایتی در حال حاضر قدیمی‌ترین و با تجربه‌ترین فوتبالیست مطرح در بین تمام نفرات صبای قم است و در واقع بهترین مهره این تیم نیز به شمار می‌رود و بعد از درخشش با پیراهن صبای قم در لیگ یازدهم در لیگ امسال نیز یک مهاجم موثر و تعیین‌کننده در ترکیب صبای قم به شمار می‌رود.

این مهاجم باتجربه که در 12 دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب سه عنوان آقای گل تاریخ لیگ برتر شده و از این نظر رکورددار است، در حال حاضر نیز که لیگ سیزدهم انجام می‌شود با پیراهن صبای قم در صدر جدول گلزنان ایستاده است.

عنایتی در 12 بازی گذشته برای صبای قم موفق به زدن شش گل شده و هم‌اکنون در کنار مهاجم خارجی فولاد خوزستان و همچنین مهاجم تیم سایپا البرز در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر حضور دارد در حالی که این مهاجم در هفته‌های اول، دوم، پنجم و یازدهم به ترتیب به ملوان بندر انزلی، نفت تهران، گسترش فولاد تبریز و راه آهن سورینت گل زده است و البته استاد خراب کردن پنالتی نیز در این فصل بوده چون مقابل نفت تهران، استقلال تهران و فجر شهید سپاسی شیراز سه پنالتی از چهار پنالتی این فصل تیمش را از دست داده است.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول